زومیب با گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی مایکروسافت، کنترلر ایکس باکس خود را جذاب‌تر کنید - زومیب

اوایل سال جاری، مایکروسافت Xbox Design Lab خود را مجددا راه‌اندازی کرد تا به گیمرها کمک کند کنترلرهای خود را با ترکیب گسترده‌ای از رنگ‌ها سفارشی کنند. حال، این شرکت گزینه‌های سفارشی‌سازی‌ بیشتری از نسل گذشته شامل دستگیره‌های لاستیکی و گزینه‌های رنگ متالیک را بازگردانده است.

به‌گزارش گیزمودو، مایکروسافت به‌تازگی پستی منتشر و در آن اعلام کرد علاوه‌بر ارائه‌ی میلیون‌ها ترکیب طراحی موجود، این شرکت گزینه‌های سفارشی‌سازی را گسترش می‌دهد. در‌این‌میان، گزینه‌های جدیدی نیز برای دستگیره‌های لاستیکی مشکی اضافه شده تا اطمینان حاصل شود کنترلر در گرما از دستان شما خارج نمی‌شود. همچنین، ۱۹ روکش فلزی جدید برای D-Pads و تریگرهای کنترلر در نظر گرفته‌ شده است.

طیف جدید رنگ‌های متالیک شامل نقره‌ای استرلینگ، نقره‌ای پیوتر، نقره‌ای گان متال، مشکی آبیس، صورتی رترو، صورتی عمیق، قرمز اکسید، نارنجی، طلایی، ولتاژ الکتریکی، سبز سرعتی، آبی یخچالی، آبی سنجاقکی، آبی معدنی، آبی فوتون، آبی نیمه شب، بنفش سلطنتی، سبز شبانه و طلایی گرم می‌شود.

دسته بازی ایکس باکس

علاوه‌بر‌این، مایکروسافت سه رنگ جدید، یعنی آبی سنجاقکی و سبز نظامی و سبز برقی را هنگام طراحی نمای بیرونی کنترلر ایکس‌باکس اضافه کرده است که دو رنگ آخر تغییرات جزئی در نمایه‌ی رنگی خود دارند تا غنی‌تر به‌نظر برسند.

مقاله‌ی مرتبط:

اگر به سفارشی‌کردن هر عنصر روی کنترلر خود تمایلی ندارید و ترجیح می‌دهید دسته‌ای بخرید که تمی براساس بازی مورد‌علاقه‌تان داشته باشد، سری جدید کنترلرهای «Inspired By» مایکروسافت طرح‌هایی از عناوینی مانند Skyrim ،Forza Horizon 5 ،Battlefield 2042 و Riders Republic خواهند داشت.

دراین‌بین، ضعف کوچک در دسته‌های سفارشی ایکس باکس این است که قیمت کنترلرهای Xbox Design Lab از ۷۰ دلار (۱۰ دلار بیشتر از کنترلر استاندارد)‌ شروع می‌شود. همچنین برای داشتن برخی از گزینه‌ها مانند دستگیره‌های لاستیکی جدید، باید مبلغ اضافه پرداخت شود. درضمن، ازآنجاکه کنترلرهای مذکور به‌صورت سفارشی ساخته می‌شوند، حدود سه تا چهار هفته طول می‌کشند تا به دست خریدار برسند.

درهرصورت، اکنون Xbox Design Lab گزینه‌های سفارشی‌سازی‌ بیشتری به افرادی ارائه می‌دهد که می‌خواهند مهارت‌های خود را با طراحی کنترلر واقعا منحصربه‌فرد نشان دهند. این در حالی است که هنوز صاحبان پلی استیشن ۵ به طیف بسیار کمتری از ترکیب‌های رنگ رسمی برای کنترلر Dual Sense سونی دسترسی دارند.

دیدگاه شما کاربران زومیب درباره‌ی گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید ایکس باکس چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 489 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها