زومیب بنیان‌گذار شیائومی به سؤالات مربوط به شیائومی 12، خودرو الکتریکی، تراشه Surge و موارد دیگر پاسخ داد - زومیب

لی‌جون مؤسس و مدیرعامل شیائومی در رسانه‌های اجتماعی به تعدادی از سؤالات پرتکرار کاربران پاسخ داد. او جزئیات مهمی درمورد رویداد معرفی جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ ارائه کرد و علاوه‌بر این به سؤالات طرفداران درمورد برنامه‌های آينده‌ی شیائومی پاسخ داد.

به گزارش گیزموچاینا، مدیرعامل شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، یک سؤال‌وجواب به‌اشتراک گذاشت که در آن به برخی سوالات کاربران پاسخ داده است؛ لی جون توضیح داده که پرچم‌داران سری شیائومی ۱۲ در دو مدل معرفی خواهد شد. مدل اول یک گوشی نسبتا کوچک‌تر برای کاربرانی خواهد بود که تمایل دارند با یک دست با دستگاه کار کنند؛ مدل بزرگ‌تر نیز روانه‌ی بازار خواهد شد تا افرادی که به‌دنبال تجربه‌ی چندرسانه‌ای بهتر هستند، بتوانند از مزایای آن از جمله نمایشگر بزرگ بهره ببرند. او در مثالی نشان می‌دهد که مدل کوچک‌تر شیائومی ۱۲ با آیفون ۱۳ اپل رقابت خواهد داشت؛ درحالی‌که هدف از تولید شیائومی ۱۲ پرو، رقابت با آیفون ۱۳ پرومکس خواهد بود.

شیائومی تاکنون سه تراشه‌ی اختصاصی یعنی Surge C1، Surge S1 و Surge P1 را توسعه داده است. لی جون می‌گوید شیائومی تولید تراشه‌های داخلی خود را در آینده نیز ادامه خواهد داد. وی در مورد اینکه آیا شیائومی در سال ۲۰۲۲ مدل جدیدی از تراشه‌ی Surge را معرفی خواهد کرد پاسخ داد که این شرکت تمام تلاش خود را در تحقیق و توسعه انجام خواهد داد تا محصولات بهتری را در اسرع وقت روانه‌ی بازار کند.

لی جون درمورد نام تجاری خودرو الکتریکی شیائومی که شایعات مربوط به آن از مدتی قبل در حال انتشار است اعلام کرد که خبرهای خوبی در این رابطه وجود دارد. شیائومی اولین خودروی خود را در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد. پیش‌تر شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد لی جون فعالیت‌های خود را به‌جای بخش گوشی‌های هوشمند به بخش خودرو هوشمند شیائومی انتقال خواهد داد؛ وی در این رابطه توضیح داد که کسب‌وکار اصلی شیائومی همچنان تولید گوشی‌های هوشمند خواهد بود. لی جون اشاره کرد که به‌عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت، برای همیشه با بخش گوشی‌های هوشمند ارتباط خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

لی جون همچنین درمورد نسخه‌ی بهبود یافته‌ی MIUI اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده‌ی این رابط کاربری، بازخوردهای زیادی از جانب کاربران و عموم مردم دریافت کرده است تا مشکلات داخلی آن را رفع کرده و بهترین تجربه‌ی نرم‌افزاری را برای مشتریان شیائومی در سراسر جهان ارائه دهد. او ابراز امیدواری کرد که همه بتوانند بازخورد خود را به تیم MIUI ارائه دهند تا رابط کاربری شیائومی بهتر از قبل توسعه داده شود. گفته می‌شود شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو به‌طور پیش‌فرض با MIUI 13 روانه‌ی بازار خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها