زومیب رونمایی «دفترشما» از بسته تلفن گویای ویژه استارتاپ‌ها در هفته کارآفرینی - زومیب

بنا به اعلام روابط عمومی دفترشما، این بسته با قیمت کمتر و با توجه به نیازهای کسب و کارهای نوپا طراحی شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد امکانات پکیج ویژه استارتاپ‌ها در این لینک

استارتاپ‌های تحت حمایت شتاب‌دهنده‌ها، کسب و کارهایی که کمتر از دو سال از شروع فعالیت‌شان می‌گذرد و کسب و کارهایی که کمتر از ده نفر نیرو دارند، از جمله مخاطبان بسته کسب و کارهای نوپا هستند و می‌توانند با ۵۰ هزار تومان در ماه صاحب شماره ثابت تهران با امکانات تلفن گویا مثل امکان دایورت روی موبایل، تعریف پیام خوشامدگویی، برقراری چندین تماس هم‌زمان و…شوند.

با توجه به اینکه استارتاپ‌ها دارای سرمایه و منابع محدود اند و نیاز به مدیریت هزینه‌ها در آغاز کار دارند، این بسته به کسب و کارهای نوپا کمک می‌کند که بدون نیاز به اجاره دفتر کار یا استقرار در یک فضای فیزیکی تماس‌های کاری خود را مدیریت کنند، این امکان همچنین یک راهکار ارتباطی برای برقراری تماس با مشتریان توسط یک تیم غیر متمرکز است و امکان دورکاری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

تعرفه استفاده از خدمات دفترشما براساس دقایق مصرفی هر کسب‌و‌کار است، با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها در ابتدای کار تماس‌های چندانی ندارد، این بسته ویژه آن‌ها طراحی شده است.

امکانات دفتر کار مجازی برای کسب و کارهای ایرانی

«دفتر کار مجازی» به مجموعه خدمات ارتباطی ای اشاره دارد که هزینه راه اندازی یک کسب‌و‌کار و مدیریت تماس‌های کاری را کاهش می‌دهند. به ایجاد تصویر مثبت از برند کمک می‌کند و جایگزینی حرفه‌ای و ارزان برای دفاتر کار سنتی است. استارتاپ‌ها، مشاوران در حوزه‌های مختلف، فریلنسرها، عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین، خرده‌فروشان اینترنتی و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده دفتر کار مجازی هستند.

هر فرد حقیقی یا حقوقی که کسب و کاری دارد می‌تواند با کمک دفتر کار مجازی صاحب یک شماره ثابت اختصاصی به انتخاب خود شود و روی این شماره امکانات یک تلفن گویا را داشته باشد. در واقع تمامی امکاناتی که از یک سانترال حرفه ای انتظار دارید به‌راحتی به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد و تماس ها طبق زمانبندی خودتان و به هر شماره ای که تعریف کنید، انتقال داده می‌شود و گزارش تمامی تماس‌های خود را هم در پورتال آنلاین و هم به صورت پیامک و ایمیل دریافت می‌کنید.

گفتنی است «دفتر شما» اولین شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات دفتر کار مجازی است. این شرکت از سال ۱۳۹۲ تاکنون به هزاران کسب‌و‌کار ایرانی این خدمات را ارائه می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها