زومیب شیائومی 12 احتمالا پس از رویداد Tech Summit 2021 کوالکام در ماه دسامبر معرفی خواهد شد - زومیب

به‌تازگی منبعی آگاه، محدوده‌ی زمانی احتمالی رونمایی شیائومی ۱۲ را افشا کرده است. به‌نظر می‌رسد این دستگاه ماه آینده و پس از رویداد Tech Summit 2021 کوالکام معرفی خواهد شد.

به‌نقل از گیزموچاینا، این گزارش توسط افشاگر معروف، Digital Chat Station در ویبو (وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی شبیه به توییتر) به‌اشتراک گذاشته شده است. افشاگر مذکور اعلام کرد که گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی در ماه دسامبر (آذر ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. همچنین مجهز به جدید‌ترین تراشه‌ی پیشرفته‌ی کوالکام خواهد بود که انتظار می‌رود در رویداد جدید Tech Summit کوالکام که از تاریخ ۳۰ نوامبر تا دوم دسامبر (نهم آذر تا یازدهم آذر ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌عبارت دیگر، رونمایی سری ۱۲ شیائومی احتمالا به‌زودی پس از معرفی رسمی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸/۸۹۵ خواهد بود. برای افرادی که اطلاع ندارند، این تراشه قرار است در بسیاری از مدل‌های پرچم‌دار نسل بعدی استفاده شود و گفته می‌شود که با فرایند ۴ نانومتری ساخته خواهد شد. باتوجه به‌اینکه منبع اطلاعات، جدول زمانی احتمالی رونمایی برای بازار چین را افشا کرد، هیچ جزئیات دقیق دیگر درباره‌ی آن و تاریخ خاص معرفی ارائه نکرد.

به بیان دقیق‌تر، ما هنوز هیچ گزارشی مبنی بر زمان دقیق رونمایی شیائومی نداریم یا حتی اگر این گزارش درست باشد، هنوز خود شیائومی به‌طور رسمی تاریخ معرفی را اعلام نکرده است. بنابراین انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

دیدگاه شما کاربران زومیب درباره‌ی شیائومی ۱۲ به‌عنوان پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 295 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها