زومیب نخستین آیفون USB-C جهان با قیمت نهایی ۸۶ هزار دلار فروخته شد - زومیب

هفته گذشته، آیفون X شخصی‌سازی‌شده با پورت USB-C در حراجی eBay به‌عنوان نخستین آیفون USB-C جهان به مزایده گذاشته شد و قیمت‌های پیشنهادی حتی تا ۱۰۰ هزار دلار نیز فراتر رفت. اکنون، چند روز پس از مناقصه شدید، آیفون یادشده به قیمت ۸۶۰۰۱ هزار دلار فروخته شده است.

آیفون مذکور توسط کن پیلونل مهندسی معکوس شد که خود دارای مدارک تحصیلی مرتبط با مهندسی رباتیک است. وی هچنین ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نحوه انجام فرایند سخت تعبیه درگاه جدید را توضیح می‌داد. از زمانی که این ویدئو در یک نوامبر منتشر شد، بیش از ۶۰۰ هزار بازدید به دست آورد و به‌طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفت. فهرست eBay که ۱۰ روز به‌طول انجامید، در مجموع ۱۱۶ پیشنهاد و ۶ بازپس‌گیری پیشنهاد داشت. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، یک پیشنهاد در اوایل هفته به بالای ۹۹ هزار دلار نیز رسید.

مقاله‌ی مرتبط:

اپل در محصولاتی همچون آیپد و مک از پورت‌های USB-C برای شارژ، انتقال داده و موارد دیگر استفاده می‌کند. بااین‌حال، غول دنیای فناوری همواره به استفاده از کانکتور لایتنینگ اختصاصی خود در آیفون پایبند بوده و شواهد نشان می‌دهد که این روند به‌زودی‌ها تغییری نخواهد کرد.

گفته می‌شود آیفون X یک مدل ۶۴ گیگابایتی است و برنده مناقصه آن را در جعبه اصلی خود، اما بدون هیچ‌گونه لوازم جانبی دریافت خواهد کرد. به‌عنوان یک جایزه، برنده همچنین یک تماس تلفنی ۳۰ دقیقه‌ای با پیلونل برای سؤال درمورد چگونگی ساخت نخستین آیفون USB-C دریافت می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها