زومیب نسخه ویندوز آیکلاد با پشتیبانی از ProRes و ProRaw به‌روزرسانی شد - زومیب

نسخه ویندوز پلتفرم ابری اپل، امکان دسترسی به تصاویر، ویدئو‌ها، ایمیل‌، رویداد‌های تقویم و سایر اطلاعات مهم در رایانه‌ی شخصی کاربران را فراهم می‌کند. اپل اخیرا با انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای نسخه ویندوزی آیکلاد، قابلیت‌های جدیدی را به آن افزوده است. به‌نقل از مک‌ رومورس، امکان تولید‌رمز‌های عبور، پشتیبانی از فرمت‌های ProRes و ProRaw و نیز امکان افزودن یا حذف دسترسی افراد به پرونده‌ها یا پوشه‌های اشتراک‌گذاری شده در آیکلاد درایو به نسخه ویندوزی آیکلاد اضافه شده‌اند.

مقاله‌ی مرتبط:

افزوده شدن امکان تولید رمز‌های عبور، سرویس iCloud Keychain اپل که محلی برای ذخیره اطلاعات هویت‌سنجی و رمز‌های عبور به شمار می‌رود را به یک سرویس بین پلتفرمی (cross-platform) کارآمد برای مدیریت رمزهای‌ عبور تبدیل می‌کند. این قابلیت تکمیل‌کننده‌ی آپدیتی است که در ماه آگوست منتشر شد و به کاربران ویندوز اجازه می‌داد به رمز‌های عبور ذخیره شده در آیکلاد دسترسی داشته باشند. همچنین با انتشار افزونه‌ی کروم آیکلاد در ابتدای امسال، اکنون کاربران ویندوز در صورت دسترسی نداشتن به دستگاه‌های اپلی خود می‌توانند رمز‌های عبور خود را مدیریت کنند.

مدیریت رمز عبور آیکلاد در ویندوز

پشتیبانی از فرمت‌های ProRes و ProRaw امکان سودمندی برای کاربران جدیدترین نسل آیفون به حساب می‌آید که همگام‌سازی، مشاهده و ویرایش تصاویر و ویدئوهای ثبت‌شده با فرمت مذکور را برای کاربران ویندوز ساده‌تر می‌کند.

نسخه جدید آیکلاد را می‌توانید از مایکروسافت استور دریافت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 343 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها