زومیب پس از رفع مشکل WSATools، سرانجام این ابزار کاربردی به فروشگاه مایکروسافت برمی‌گردد - زومیب

به‌گزارش mspoweruser، گویا ماجرای WSATools، ابزار سایدلود اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۱ و مایکروسافت پایان ندارد. چند روز پیش، خبر دادیم که این شرکت اپ مذکور را از فروشگاه خود حذف و دلیل قانع‌کننده‌ای برای این کار ارائه نکرده است.

سیمونه فرانکو، توسعه‌دهنده‌ی ایتالیایی WSATools در واکنش به حذف آن گفت:

WSATools در‌حال‌حاضر از فروشگاه حذف شده است. مایکروسافت (نه من) اپ را حذف کرده تا دیگر دردسترس نباشد. نمی‌دانم این اتفاق عمدی بوده یا نه و دلایلش چیست. من ایمیلی دریافت کردم که در آن هیچ توضیحاتی وجود نداشت. واقعا خوشحال می‌شوم اگر کسی در اینجا بتواند به من کمک کند.

مقاله‌ی مرتبط:

خوشبختانه پس از مشکلات پیش‌آمده، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برای حل این مسئله با توسعه‌دهنده اپ مذکور صحبت کرده و WSATools به‌زودی بار دیگر دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فرانکو در توییت اخیرش با رضایت نوشت:

مایکروسافت به‌تازگی ایمیلی واقعا رضایت‌بخش برای من ارسال کرد و در آن، دلایل حذف WSATools را توضیح داد. این ایمیل حاوی پیشنهاد‌های واضح و روش‌هایی برای حل‌ آن‌ها است که می‌توان با آن‌ها اپ را تأیید کرد. خیلی ممنونم!

فردای آن روز فرانکو توییت دیگری منتشر کرد که در آن، گفته شده بود مشکل پیدا شده و در حال رفع‌شدن است. او اعلام کرده است که اپلیکیشن مذکور هم‌اکنون نیز ازطریق لینک اختصاصی دردسترس است؛ اما امیدواریم به‌زودی به فروشگاه مایکروسافت بازگردد.

ابزار جدید و کاربردی این توسعه‌دهنده سایدلود‌کردن اپلیکیشن‌های اندرویدی را بسیار آسان می‌کند و برای این کار، کافی است تنها دو بار روی گزینه مدنظر خود کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها