زومیب کاویار از مدل‌های لوکس آیفون ۱۳ پرو آراسته به دندان تی‌رکس با قیمت پایه ۸۶۰۰ دلار رونمایی کرد - زومیب

کاویار شرکتی روسی است که اغلب به دلیل ساخت نسخه‌های لوکس گوشی‌های هوشمند پوشیده‌شده از فلزات گران‌بها و سنگ‌های زینتی بسیار گران‌قیمت شهرت دارد. بااین‌حال، شرکت مذکور کار را فراتر گذاشته و در جدیدترین آیفون‌های شخصی‌سازی‌شده خود از دندان‌های ترانوسوروس یا همان تی‌رکس بهره گرفته است.

این گوشی که «iPhone 13 Pro Tyrannophone» نام دارد و به یک قطعه دندان از T-Rex با قدمت تقریبی ۸۰ میلون سال پیس مزین شده است! این خانواده همچنین شامل دو عضو دیگر به نام «Monsterphone» با پنل تیتانیوم سخت‌شده و «Teradiamond» است که در پشت آن ۱۰۲۴ قطعه الماس کوچک به‌کاررفته است.

ترافون همچنین دارای پایه کامپوزیت سبک وزن با حکاکی در پشت و آلیاژ جواهرات با روکش طلا است. چشم دایناسور از کهربا واقعی و جمجمه‌ی نقش‌برجسته آن از تیتانیوم ساخته شده است. به غیر از یک قطعه کوچک که دندان واقعی را تعبیه کرده است. این گوشی یک نسخه محدود است و کاویار قصد دارد تنها ۷ دستگاه از آن را تولید کند.

مقاله‌ی مرتبط:

آیفون‌های مذکور فقط با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی فروخته می‌شوند و ظاهرا قیمت آیفون ۱۳ پرو ۸۶۱۰ دلار است؛ درحالی‌که قیمت آیفون مدل پرو مکس به ۹۱۵۰ دلار افزایش می‌یابد. البته با درنظرگرفتن محصلات قبلی کاویار، قیمت‌گذاری مدل‌های جدید آیفون ۱۳ پرو باتوجه به استفاه از مواد گران‌بها، کمی معقول‌تر به‌نظر می‌رسد؛ چراکه پیش‌تر این شرکت آیفون‌هایی گاها با قیمتد ۱۰ هزار دلار نیز رونمایی کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها