زومیب از این پس در نسخه وب توییتر، تصاویر را به صورت کامل تماشا کنید - زومیب

توییتر در پاسخ به شایعاتی که درباره حذف خودکار قسمتی از تصاویر در پلتفرمش مطرح شده بود، این ایراد را برطرف کرد و حالا کاربران می‌توانند علاوه بر اندروید و iOS، در نسخه وب توییتر نیز تصاویر را هنگام اسکرول کردن، به‌طور کامل مشاهده کنند.

به گزارش verge، این ویژگی برای قسمت پیش‌ نمایش تصاویر، قبل از انتشار آن‌ها نیز صدق می‌کند و می‌توانید قبل از ارسال پست، نحوه نمایش کامل تصویر مد نظرتان را مشاهده کنید.

twitter

تغییرات مداومی که توییتر در نحوه مدیریت تصاویر اعمال می‌کند، در نتیجه شایعاتی است که برخی از کاربران در مورد برش خودکار بخشی از تصاویر در قسمت پیش‌ نمایش توییت‌ها مطرح کرده بودند.

این کاربران ادعا کرده بودند که الگوریتم برش خودکار توییتر طوری طراحی شده است که افراد سفید پوست را تشخیص دهد و چهره‌های آن‌ها را بیشتر از چهره‌های افراد رنگین پوست نمایش دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

بررسی‌های توییتر درباره این موضوع نشان داد که این مشکل موضوعیت ندارد و الگوریتم برش خودکارش مغرضانه تصاویر را برش نمی‌زند، اما همچنان محض احتیاط قابلیت برش خودکار را غیرفعال کرده است.

واقعیت این است که بحث در مورد مغرضانه بودن یا نبودن برش خودکار توییتر دیگر اهمیتی ندارد، چرا که به هر صورت تجربه کاربری توییتر با انجام این تغییر پیشرفت زیادی داشته است و کاربران دیگر می‌توانند بدون کیلیک کردن روی هر عکس، نسخه کامل آن را مشاهده کنند.

شنا درباره اقدام توییتر برای نمایش کامل عکس‌ها در قسمت پیش‌نمایش آن‌ها چه دیدگاهی دارید؟ آیا شما از برش خودکار توییتر ناراضی بودید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 314 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها