زومیب اینترنت TD مبنا تلکام - زومیب

زمان کلمه‌ای مهم برای بشر به‌حساب می‌آید؛ آن‌قدر که بشر تصمیم به آنلاین‌شدن اکثر فعالیت‌ها روزمره گرفته است. در سال‌های اخیر با دسترسی به حوزه اینترنت و ارتقای آن، بسیاری از کاربران تلاش می‌کنند وقت خود را بهینه‌تر صرف کنند و کارهایشان را با سرعت بیشتر انجام دهند.

حال TDD (time division duplex) LTE که با نام اینترنت TD-LTE شناخته می‌شود، توانسته است جایگاه بهتری در میان کاربران ایرانی درمقایسه‌با اینترنت ADSL و وایمکس پیدا کند. در استاندارد اینترنت TD از تمام ظرفیت پهنای باند برای دریافت و ارسال اطلاعات و داده‌ها استفاده می‌شود؛ به‌همین‌منظور، تبادل اطلاعات سرعت بیشتری می‌یابد و می‌توان این ظرفیت را با کنترل بازه زمانی در زمان‌های مختلف تغییر داد.

تفاوت TD-LTE با وایمکس

TD-LTE اینترنت نسل ۴ ثابت خانگی است که سرعت بیشتر، عدم وابستگی به خطوط تلفن و مودم و اینترنت همراه در سراسر کشور، پینگ پایین و تثبیت سرعت در دانلود و آپلود را درمقایسه‌با WIMAX به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اینترنت TD درمقابل با WIMAX هزینه کمتری دربر دارد و به دو صورت اینترنت حجمی و نامحدود دردسترس است و علاوه‌بر‌آن با افزایش ظرفیت انتقال داده‌ها، توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

سرویس حجمی و نامحدود TD-LTE

تنها اپراتور ارائه‌دهنده اینترنت حجمی و نامحدود بدون آستانه مصرف منصفانه TD-LTE در کل کشور (مبنا تلکام) شرایط مناسبی برای استفاده از اینترنت TD-LTE مانند استفاده در دوبین‌های مداربسته با سرعت و دقت بیشتر، پینگ پایین برای کاربران بازی‌های آنلاین و پایداری زیاد در دانلود و آپلود همراه با تأخیر پایین در اقصی نقاط کشور فراهم آورده است.

مبناتلکام

جشنواره اینترنت‌های TD-LTE و ADSL2+ یلدا در مبنا تلکام به‌مدت یک هفته

به‌مناسبت پایان آذر و مراسم شب یلدا، مبنا تلکام تعرفه‌های ویژه‌ای در سایت و اینستاگرام خود برای علاقه‌مندان به اینترنت پرسرعت و با حجم زیاد ارائه کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

سرویس حجمی ۴۰۰ گیگ + ۱۰۰ گیگ حجم رایگان

سرویس حجمی ۵۴۰ گیگ + ۱۵۰ گیگ حجم رایگان

سرویس حجمی ۷۸۰ گیگ + ۲۰۰ گیگ حجم رایگان

و ۱۵ درصد تخفیف برای تمامی سرویس‌های ADSL2+ با کد تخفبف yalda1400

نحوه فعال‌شدن اینترنت به‌وسیله مبنا تلکام

مبناتلکام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 317 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها