زومیب تصاویر رندر رسمی به‌همراه مشخصات گلکسی S21 FE منتشر شد - زومیب

به‌گزارش Sammobile، به‌تازگی تبلیغات بازاریابی جدید گلکسی S21 FE منتشر شده است که تاحد زیادی طراحی اصلی این گوشی را مانند چیدمان دوربین که تقریبا شبیه به گلکسی S21 است، تأیید می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED اینفینیتی-O برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد.

افزون‌براین، وب‌سایت Coinbrs برخی از مشخصات اصلی گلکسی S21 FE‌ را تأیید می‌کند. گفته می‌شود ساختار دوربین پشتی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض و دوربین سنجش عمق تشکیل شده که در مقایسه با افشای اطلاعات قبلی که نشان داد گوشی لنز تله‌فوتو خواهد داشت، در تضاد است.

تبلیغات بازاریابی گلکسی اس ۲۱ اف ای در دو رنگ

به‌نظر نمی‌رسد که مشخصات مذکور دوربین گلکسی S21 FE تغییر کند. به‌غیر از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، همه‌ی اطلاعات جدید با گزارش‌های قبل متفاوت است. شایعات اولیه به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسل اشاره کرده بودند.

احتمال دارد سامسونگ در آخرین لحظه تصمیم گرفته است مشخصات دوربین گلکسی S21 FE را برای کاهش هزینه‌ها تغییر دهد. درحال حاضر قیمت گلکسی S21‌ معمولی مقرون‌به‌صرفه‌تر شده و به‌نظر می‌رسد به‌همین دلیل سامسونگ مجبور شده است برای کاهش هزینه و قیمت عرضه‌ی پایین‌تر، چینش‌ دوربین ضعیف‌تری را برای این گوشی در نظر بگیرد.

تبلیغات بازاریابی گلکسی اس ۲۱ اف ای-۲

قدرت سخت‌افزاری گلکسی S21 FE توسط تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ همراه با حداکثر ۸ گیکابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین خواهد شد. این گوشی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و مانند نسل قبلی خود، با جک ۳٫۵ میلی‌متری عرضه نخواهد شد. این‌بار، درگاه کارت micro SD نیز حذف شده است.

رندر صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۱ اف ای

مقاله‌ی مرتبط:

مدتی پیش اکثر اطلاعاتی که در این گزارش فاش شده بود را می‌دانستیم. به‌هر حال گلکسی S21 FE‌ نسبت به گلکسی S20 FE ارتقای تدریجی داشته است و سامسونگ می‌تواند موارد زیاد دیگری را بهبود ببخشد. بااین‌وجود، باید تا سال ۲۰۲۲ پس از عرضه‌ی گوشی در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ منتظر بمانیم تا ببینیم این اطلاعات کاملا صحت دارند یا خیر.

دیدگاه شما کاربران زومیب درباره‌ی تصاویر رندر و مشخصات گلکسی S21 FE چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 303 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها