زومیب جدیدترین طرح های پوستر دیواری 2022 در دکور آذین - زومیب

اگر به‌دنبال روشی ارزان برای زیباسازی دکوراسیون داخلی هستید، پیشنهاد ما استفاده از پوستر دیواری است. پوسترهای دیواری نوعی از کاغذ‌دیواری‌ها هستند که تصویر و نمای کلی در آن از چیدمان قسمت‌های مختلف به‌دست می‌آید. اگر در تلاش هستید دکوری زیبا را با حداقل هزینه برای خود فراهم آورید، یکی از راه‌ها استفاده از پوسترهای دیواری است.

طرح‌های شیک پوستر دیواری

تنوع طرح‌ها برای پوستر‌های دیواری در حدی است که امکان انتخاب برای افراد با سلایق مختلف بسیار آسان است. برای انتخاب طرح دلخواه، باید تناسب طرح با وسایل منزل و محیط کاری در نظر گرفته شود. در‌ادامه، به معرفی برخی از شیک‌ترین طرح‌های پوستر دیواری می‌پردازیم:

طرح‌های سه بعدی پوستر دیواری

یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین طرح‌ها که برای دکوراسیون به‌خوبی می‌توانید از آن بهره برید، طرح‌های سه بعدی پوستر دیواری است. در این طرح‌ها، تصویر به‌صورت سه بعدی به چشم مخاطبان القا می‌شود. حاشیه‌ها و قسمت‌های روشن و تاریک به‌خوبی کار شده و تصویر به حالت طبیعی برای مخاطب نشان داده می‌شود. این پوسترها به‌دلیل جذابیت فراوانشان، در سالیان اخیر بسیار پر‌کاربرد شده‌اند. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را می‌توان در پوستر سه بعدی به‌ کار و برای زیبایی دکوراسیون از آن بهره برد. تنها واحدهای معتبر در زمینه‌ی چاپ پوستر، قادر به تهیه پوستر سه بعدی برای مخاطبان هستند.

پوستر‌های دیواری با طرح طبیعت

طرح‌های طبیعت به‌خصوص طرح‌های برجسته و سه بعدی یکی از پرکاربردترین طرح‌ها برای پوسترهای دیواری محسوب می‌شود که علاقه‌مندان بسیاری دارد. این طرح‌ها با تصاویر گل‌ها، جنگل، کوه‌ها و… می‌تواند برای کسانی که به طبیعت علاقه‌مندند و از دیدن مناظر لذت می‌برند، استفاده شود. برای محیط خانه یا محیط اداری و مکان‌های مختلف می‌توان از این طرح استفاده کرد. نکته مهم در این پوسترها آن است که سه بعدی‌بودن تصویر می‌تواند جلوه زیباتری برای دکور شما فراهم آورد.

پوستر طرح گل

یکی از زیباترین طرح‌ها برای پوسترهای دیواری، طرح گل است. تصاویر گل‌های باطراوت تصویری زیبا برای مخاطب فراهم می‌کند که از دیدن آن لذت خواهند برند. در‌این‌بین، تصویر سه بعدی گل‌ها روی پوستر مخاطب بیشتری درد و افراد بسیاری برای زیباسازی محیط خود از این طرح استفاده می‌کنند.

دکورآذین

پوستر کودکانه

اتاق کودکان در رشد و نمو استعدادهای آن‌ها بسیار مؤثر است. زیبایی اتاق کودک از درجه اهمیت بسیاری برای کودکان و والدین برخوردار است. در انتخاب طرح کودکانه برای اتاق کودک، درنظرگرفتن روحیات و علایق آن‌ها بسیار مهم است. تصاویر شخصیت‌های کارتونی می‌تواند الگوی مناسبی برای پوسترهای دیواری باشد. انتخاب طرح‌ها براساس جنسیت آن‌ها نیز صورت می‌گیرد. طرح‌های دخترانه با پسرانه برای اتاق کودک متفاوت است و والدین باید طرح مناسب را برای کودکان خود انتخاب کنند. تصاویر سه بعدی نیز می‌تواند حالت طبیعی‌تری به پوستر دهد که این امر بر زیبایی نهایی کار بسیار تأثیر دارد.

مزیت‌های پوستر دیواری در دکوراسیون داخلی چیست؟

پوستر دیواری یکی از بهترین ابزارها برای زیبایی دکوراسیون داخلی است و تنوع طرح‌ها به‌حدی است که امکان تهیه پوستر برای مکان‌های مختلف فراهم است. همچنین در‌مقایسه‌با روش‌های سنتی نظیر رنگ‌کاری و‌…، زیبایی به‌دست‌آمده هیچ‌گاه در حد پوسترهای دیواری نیست. از دیگر مزایای پوسترها می‌توان به قیمت مناسب و قابلیت نصب آسان آن‌ها اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود به‌سهولت بتوان از طرح‌های مختلف برای دکوراسیون در زمان‌های گوناگون استفاده کرد.

پوستر‌ها را می‌توان در ابعاد مختلف تهیه کرد؛ یعنی اگر مکان شما بزرگ باشد یا در محیطی با ابعاد کوچک قصد به‌کار‌گیری پوستر را دارید، امکان چاپ متناسب با ابعاد وجود دارد. دیگر مزیت پوستر تنوع طرح و رنگ آن است که امکان انتخاب آسان را فراهم می‌آورد.

قیمت پوستر دیواری

در تعیین قیمت نهایی پوسترهای دیواری، عوامل مختلفی مؤثر هستند؛ از‌جمله جنس پوستر، ابعاد چاپی، ضخامت و تعرفه خود واحد چاپی. دقت کنید که بین پوسترها کیفیت متفاوتی وجود دارده و خواص و قیمت متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال، برخی از پوسترها قابلیت شست‌و‌شو دارند که این خاصیت به‌خاطر جنس مخصوص پوستر است و این نوع پوسترها قیمت متفاوتی دارند. باوجوداین، مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت پوستر، تعرفه خود واحد چاپ‌کننده است. با رجوع به فروشگاه اینترنتی دکور آذین، بهترین طرح‌های پوستر دیواری را با قیمت مناسب تهیه کنید.

ارسال فوری و مطمئن انواع پوستر به سراسر کشور با بهترین کیفیت از مهم‌ترین خدماتی است که این مجموعه در‌اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. با بهره‌گیری از شیک‌ترین طرح‌های پوستر دیواری، دکوراسیونی بسیار جذاب برای خود و اطرافیان فراهم آورید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها