زومیب خانواده اپل واچ در سال ۲۰۲۲ شامل سه عضو خواهد بود - زومیب

شنیده‌ها حاکی از آن است که اهالی کوپرتینو سه مدل ساعت هوشمند را برای عرضه در سال آینده میلادی درنظر گرفته‌اند. گمان می‌رود اپل مشغول کار روی ساعت هوشمند ورزشی مقاوم باشد و از قرار معلوم، نسخه مذکور که می‌تواند Explorer یا Adventure نام‌گذاری شود. همچنین گفته می‌شود این شرکت در حال تولید نسخه بعدی اپل واچ SE برای عرضه در همان سال است؛ ازاین‌رو احتمالا در سال ۲۰۲۲ نخستین‌بار رونمایی سه نسخه اپل واچ را شاهد خواهیم بود.

اکنون مینگ‌چی کو نیز این موضوع را تأیید کرده است و ادعا می‌کند که علاه‌بر نسخه SE، یک مدل کاملا ورزشی نیز معرفی خواهد شد. وی دراین‌باره می‌گوید:

ساعت‌های هوشمند جدید اپل در نیمه‌ی دوم سال آینده میلادی شامل اپل واچ ۸، اپل واچ جدید SE و نسخه ورزشی است و ظاهرا Luxshare-ICT تأمین‌کننده NPI برای اپل واچ ۸ و مدل ورزشی خواهد بود.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که مارک گِرمن از بلومبرگ نیز اخیرا اظهارات مشابهی را از عرضه سه اپل واچ در سال ۲۰۲۲ مطرح کرده است و درواقع گزارش مینگ‌چی کو می‌تواند مُهر تأییدی بر آن باشد. تاکنون اطلاعات کمی از بعدی اپل واچ SE منتشر شده؛ اما عتقاد بر این است که اپل واچ سری ۸ ویژگی جدید مدیریت سلامت را در سال ۲۰۲۲ شامل خواهد شد و قابلیت‌هایی نظیر توانایی نظارت بر دمای بدن و سطح گلوکز خون را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

مقاله‌ی مرتبط:

دراین‌میان، شایعاتی نیز از احتمال استفاده از پسوند «پرو» برای یکی از مدا‌های اپل واچ سری ۸ منتشر شده است. اپل از پسوند یا نام تجاری «Pro» برای محصولات بالارده خود استفاده می‌کند، به‌ویژه دستگاه‌هایی که ویژگی‌های بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد آن محصول ارائه می‌دهند. برای مثال، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس، هر دو دارای دوربین، نمایشگر و حسگر لایدار بهبود یافته هستند؛ ویژگی‌هایی که به‌صورت انحصاری فقط مدل‌های یادشده ارائه شده است؛ بنابراین «اپل واچ پرو» احتمالا مدلی خواهد بود که درمقایسه‌با اپل واچ استاندارد دارای ویژگی‌ها یا عناصر طراحی بهتری است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 284 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها