زومیب در وب‌سایت Top 10 نتفلیکس از محبوب‌ترین عناوین هفتگی مطلع شوید - زومیب

نتفلیکس طبق سنت قدیم، عادت داشت اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی معیارهای رتبه‌بندی فیلم‌ و سریال‌های موجود در پلتفرم خود اعلام کند. تنها چیزی که می‌دانستیم، این بود که معیار «View» در نتفلیکس بدین‌معنی است که کاربران حداقل دو دقیقه به تماشای عنوانی خاص نشسته‌اند. باوجوداین، حالا این غول استریم ویدئو عناوین موجود در کتابخانه‌اش را براساس تعداد کل ساعت‌هایی که تماشا شده، رتبه‌بندی می‌کند و در وب‌سایت تازه‌ راه‌اندازی‌شده‌ی Top 10 نمایش می‌دهد.

به‌گزارش Digital Trends، وب‌سایت Top 10 هر سه‌شنبه به‌روز‌رسانی خواهد شد و کاربران را از محبوب‌ترین فیلم و سریال در فهرست هفتگی جهانی و منطقه‌ای باخبر خواهد کرد. در‌حال‌حاضر، این وب‌سایت به زبان انگلیسی و اسپانیایی دردسترس است و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر در سال ۲۰۲۲ اضافه خواهد شد.

نتفلکیس وبسایت top 10

پابلو پرز دی‌روسو، معاون استراتژی محتوای نتفلیکس می‌گوید:

این فهرست‌ها براساس ساعات مشاهده‌شده از دوشنبه تا یکشنبه‌ی هفته‌ی قبل هم برای عناوین ساخت نتفلیکس و هم برای عناوین دیگر موجود در این پلتفرم رتبه‌بندی خواهند شد.

او توضیح داد که این فهرست‌ها بدین‌صورت دسته‌بندی شده‌اند: فهرست ۱۰ عنوان برتر جهانی برای فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی به زبان انگلیسی و غیر‌انگلیسی و نیز محبوب‌ترین عناوین در بیش از ۹۰ کشور مختلف جهان.

مقاله‌ی مرتبط:

علاوه‌بر‌این، ۱۰ عنوان برتری که سال گذشته به نتفلیکس آمدند، حالا براساس ساعت‌های مشاهده‌شده رتبه‌بندی شده‌اند تا راحت‌تر بتوان از آنچه دیگران در حال تماشا هستند، باخبر شد.

پرز دی‌روسو بیان کرد که به‌سختی می‌توان معیاری برای اندازه‌گیری موفقیت عناوین استریم‌شده پیدا کرد؛ اما می‌توان گفت ساعت‌هایی که مخاطبان به تماشای فیلم یا سریالی نشسته‌اند، معیار مناسبی برای نشان‌دادن میزان محبوبیت آن است.

نتفلکیس وبسایت top 10

البته او قبول داشت که رتبه‌بندی براساس ساعت‌های تماشا‌شده به‌نفع سریال‌ها و فیلم‌های طولانی‌تر خواهد بود. وی افزود:

از‌آنجا‌که تنها با یک معیار نمی‌توان انواع مختلف سرگرمی را رتبه‌بندی کرد، نتفلیکس نیز گهگاه فهرست‌های ویژه‌ای، مثلا برترین مستندهای بلند یا مجموعه‌های تلویزیونی واقع‌نما را منتشر خواهد کرد. این‌ها از نوع محتوایی است که کاربران ما دنبال می‌کنند؛ اما ممکن است کمتر در فهرست اصلی ظاهر شوند.

وب‌سایت Top 10 نتفلیکس علاوه‌بر‌‌اینکه به کاربران محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌ها را براساس کشور نشان می‌دهد، عناوین جدیدی نیز برای تماشا به آن‌ها پیشنهاد خواهد داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 322 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها