زومیب دوره آموزش برنامه نویسی با مدرک فنی ‌و حرفه‌ای در مدرسان پیشتاز - زومیب

برنامه‌نویسان افرادی هستند که به توسعه کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کنند و به تبع فعالیت‌هایی که آن‌ها انجام می‌دهند، فرصت‌های شغلی بسیاری هم برای سایر افراد جامعه ایجاد می‌شود. آن‌ها افرادی هستند که برای برنامه‌های کامپیوتری و موبایل کد می‌نویسند و آن‌ها را توسعه می‌دهند. همچنین در نگه‌داری، اشکال‌زدایی و عیب‌یابی سیستم‌ها و نرم‌افزار نقش دارند تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز به خوبی اجرا می‌شود.

به هر حال آن‌ها نقش مهمی در پیشرفت دنیای فناوری اطلاعات ایفا می‌کنند و اهمیت وجود برنامه‌نویسان حرفه‌ای بیش از هر زمان دیگری در جوامع مختلف احساس می‌شود. مهارت‌های برنامه‌نویسی برای بسیاری از رشته‌های فناوری ضروریست؛ به‌همین‌دلیل هم تقاضای زیادی برای شاخه‌های توسعه وب و نرم‌افزاری وجود دارد. نکته مهمی که بیش از هر چیز دیگری در شغل برنامه‌نویسی توجه همگان را به خود جلب کرده، نیاز هر صنعتی برای تحقق اهداف حرفه‌ای و شغلی به آن‌ها است. به‌ویژه افرادی که ماهر هستند.

با نگاهی به آگهی‌های استخدام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه و نیاز به برنامه‌نویسان حرفه‌ای به خوبی متوجه اهمیت این حرفه خواهیم شد. برنامه‌نویسی شاخه‌های مختلفی دارد و افراد علاقه‌مند به براساس توانایی‌های خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. البته محدودیتی وجود ندارد و فردی که توانایی یادگیری همه شاخه‌های آن را داشته باشد، می‌تواند در همه آن‌ها مهارت کسب کند.

افراد علاقه‌مند برای ورود به این حرفه محبوب می‌توانند با شرکت در بهترین دوره آموزش برنامه نویسی همه مهارت‌های مورد نیاز را یاد بگیرند. این دوره توسط آکادمی مدرسان پیشتاز تدوین شده و برگزار می‌شود. شرکت در این دوره برای افراد مبتدی که هیچ پیش‌نیازی از برنامه‌نویسی را نگذرانده‌اند و افرادی که سال‌ها در این حرفه مشغول به کار هستند، مناسب است.

برنامه‌نویسی چیست؟

برنامه‌نویسی فرآیندی است که متخصصان از آن برای توسعه و نحوه عملکرد برنامه‌های کامپیوتر، موبایل و وب‌سایت استفاده می‌کنند. آن‌ها بیشتر مسئول نوشتن کدهایی هستند که نرم‌افزارهای کامپیوتر را تشکیل می‌دهند. آن‌ها وظیفه دارند که جریان کار یک برنامه را مدیریت کنند، کد بنویسند، عملکرد برنامه را مورد آزمایش قرار دهند و مستندات برنامه را ایجاد کنند. برنامه‌نویسان کامپیوتر در بسیاری از صنایع روی پروژه‌های مختلف از توسعه برنامه و نوشتن نرم‌افزار کار می‌کنند.

معمولا افرادی که وارد این حرفه می‌شوند در ابتدا به عنوان یک برنامه‌نویس مبتدی شروع می‌کنند. سپس با کسب تجربه و افزایش مهارت‌های خود به سمت برنامه‌نویس ارشد و حتی مدیر ارشد فناوری قدم بر دارند. برخی رشته دانشگاهی و تحصیلی خود را برنامه‌نویسی انتخاب می‌کنند. برخی هم با حضور در دوره‌های آموزش برنامه نویسی که توسط آکادمی‌های معتبر مثل مدرسان پیشتاز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و مهارت‌های مورد نیاز را آموزش می‌بینند.

کسانی که کدهای پنهان شده در پشت برنامه‌های کامپیوتر می‌نویسند به خوبی دریافته‌اند که رایانه‌ها می‌توانند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهند. از لپ‌تاپ‌های اولیه با قابلیت پردازش کلمات ساده و عملکردهای پیشرفته ابر رایانه‌ها که میلیون‌ها تراکنش مالی را در روز انجام می‌دهند تا زیر ساخت‌های زندگی مدرن را کنترل می‌کنند.

اما هیچ کامپیوتری نمی‌تواند کاری انجام دهد تا زمانی که یک برنامه‌نویس کامپیوتر برنامه‌هایی را در آن به اجرا در آورد تا به روش‌های خاصی رفتار کند. منظور از برنامه‌نویسی کامپیوتر همین است. در ابتدایی‌ترین حالت، برنامه‌نویسی کامپیوتر چیزی بیش از مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها برای تسهیل اقدامات خاص است. براساس الزامات یا اهداف این دستورالعمل‌ها، برنامه‌نویسی کامپیوتر می‌تواند به‌سادگی جمع دو عدد باشد.

وظایف برنامه‌نویسان چیست؟

معمولا برنامه‌نویسان کارهای زیر را انجام می‌دهند:

  • کدنویسی و رفع اشکال
  • طراحی و تست سازه‌های کامپیوتری
  • عیب‌یابی خطاهای سیستم
  • نوشتن دستورالعمل‌های کامپیوتری
  • مدیریت سیستم‌های پایگاه داده
  • نگه‌داری سیستم عامل‌ها
  • ویرایش کد منبع
  • الگوریتم‌های پروفایل و تجزیه و تحلیل
  • پیاده‌سازی سیستم‌های ساخت
  • ارائه پشتیبانی فنی
  • تست عملکرد نرم افزار
  • رفع مشکلات نرم افزاری کامپیوتر
  • اصلاح برنامه‌های نرم افزاری برای بهبود عملکرد
  • همکاری با دیگران برای حل مسائل فناوری اطلاعات
  • به‌روزرسانی برنامه‌های موجود

آشنایی با ۶ شغل برتر برنامه‌نویسی کامپیوتر

مشاغلی که دانش‌پذیران بعد از پایان دوره آموزش برنامه نویسی می‌توانند از آن خود کنند:

  • برنامه‌نویس کامپیوتر
  • توسعه‌دهنده وب
  • تحلیلگر برنامه‌نویس
  • مهندس سیستم‌های کامپیوتری
  • مهندس نرم افزار
  • توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل

برنامه‌نویس کامپیوتر

برنامه‌نویسان کامپیوتر جایگاه ویژه‌ای برای راه‌اندازی و حتی توسعه بسیاری از کسب‌وکارها دارند. آن‌ها معمولا برنامه‌های نرم‌افزاری کامپیوتر را می‌نویسند. گاهی ویرایش و اصلاح می‌کنند. این برنامه‌نویسان کامیپوتر هستند که به صاحبان مشاغل این اطمینان را می‌دهند که برنامه‌ها بدون خطا اجرا شوند. آن‌ها هر مشکلی که در فرایند کدنویسی ایجاد شود را حل می‌کنند و و مطمئن می‌شوند که محصول نهایی با استانداردهای مشتریان خود مطابقت دارد. معمولا کسانی که علاقه‌مند به حرفه برنامه‌نویسی در سطح مقدماتی هستند، برنامه‌نویسی کامپیوتر را انتخاب می‌کنند.

توسعه‌دهنده وب

یکی از شاخه‌های پر طرفدار در حوزه برنامه‌نویسی، توسعه‌دهندگان وب هستند. آن‌ها وب‌سایت ایجاد و راه‌اندازی می‌کنند و مسئول ظاهر سایت و نحوه عملکرد آن هستند. معمولا توسعه‌دهندگان وب قبل از انتشار، وب‌سایت را آزمایش و ارزیابی می‌کنند تا مطمئن شوند که استانداردهای کیفی آن مطابقت دارد. پس از انتشار سایت همچنان پیگیری آن‌ها ادامه می‌یابد و نظارت مستقیم را ادامه می‌دهند. در صورت بروز هرگونه مشکل فنی که ممکن است ایجاد شود، پیگیری و آن را برطرف می‌کنند. آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که سایت با استانداردهای ایمنی فعلی مطابقت داشته باشد.

تحلیلگر برنامه‌نویس

تحلیل‌گران برنامه‌نویس روی تجریه و تحلیل داده‌ها کار می‌کنند. آن‌ها معمولا به مهارت‌های تحلیلگر سیستم و برنامه‌نویسی کامپیوتر مسلط هستند. همانند سایر متخصصان برنامه‌نویسی، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کامپیوتری را ایجاد و طراحی می‌کنند. تحلیلگر برنامه‌نویس معمولا به صورت تیمی فعالیت می‌کند و کارفرمایان آن‌ها را برای ایجاد برنامه‌های خاص متناسب با نیازهای فردی سازمان یا شرکت استخدام می‌کنند. یکی از وظایف مهم آن‌ها به‌روزرسانی برنامه‌ها و سیستم‌های موجود با آخرین فناوری‌هاست. همچنین امکان دارد برنامه‌هایی که به پشتیبانی کاربر مرتبط باشد را بنویسند یا ویرایش کنند.

مهندس سیستم‌های کامپیوتری

آن‌ها معمولا چندین وظیفه در یک سازمان دارند. برای مثال آن‌ها به کارفرمایان و مشتریان برای بهبود عملکرد سیستم‌های نوآورانه ایده می‌دهند. سپس با مشاوره ایده‌های مورد نیاز را با بخش‌های فناوری اطلاعات شرکت هماهنگ می‌کنند. یکی از مهم‌ترین وظایف مهندس سیستم‌های کامپیوتری تأمین امنیت و نگه‌داری از داده‌های خصوصی شرکت است.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار

این شاخه از علوم برنامه‌نویسی به توسعه، طراحی و ایجاد برنامه‌های نرم‌افزاری برای انواع سیستم‌های کامپیوتری می‌پردازد. آن‌ها معمولا جز افرادی هستند که به یکی از زبان‌های معروف برنامه‌نویسی تسلط دارند و کار آن‌ها بسته به نیاز کارفرما ممکن است متفاوت باشد. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برخی برنامه‌ها را متناسب با نیاز شرکت و کارفرما ایجاد می‌کنند و توسعه می‌دهند. ممکن است برخی هم برنامه‌هایی را ایجاد کنند که دستگاه‌ها و شبکه را مدیریت می‌کنند.

توسعه‌دهندگان موبایل

یکی دیگر از شاخه‌های برنامه‌نویسی که به سرعت در حال رشد است، توسعه‌دهنده موبایل است. آن‌ها برنامه‌ها و نرم‌افزارهای موبایل را طراحی، ایجاد و توسعه می‌دهند. توسعه‌دهنده موبایل کسیست که برنامه‌های مربوط به نرم‌افزار موبایل را کدنویسی می‌کند. برنامه‌های تعیین شده توسط توسعه‌دهندگان موبایل مطابق با نیازهای مشتریان است. آن‌ها نیز همانند سایر همکاران خود قبل از انتشار نرم‌افزار، برنامه‌های آن را مورد آزمایش قرار می‌دهند. جالب است بدانید که توسعه‌دهندگان موبایل می‌توانند برای گروه وسیعی کارفرمایان و مشاغل مختلف کار کنند.

آنچه باید درباره دوره آموزش برنامه‌نویسی بدانید

حرفه‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم برنامه‌نویسی است که می‌تواند بسیاری از خواسته‌های کارفرمایان را جامه عمل بپوشاند. کارفرمایانی که همگام با پیشرفت کسب‌وکارهای آنلاین به دنبال توسعه کاری خود هستند و از روش‌های سنتی فاصله گرفته‌اند. از آنجا که همه دنیا به اهمیت برنامه‌نویسی پی برده‌اند، تقاضای افراد برای داشتن این شغل پر درآمد نیز بیشتر شده است.

علاقه‌مندان به این حرفه می‌توانند در بهترین دوره آموزش برنامه نویسی که توسط آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار می‌شود، شرکت کنند. پس از پایان دوره هم به عنوان یک نیروی حرفه‌ای و کارآمد وارد بازار کار شوند. ویژگی‌های این دوره عبارت‌اند از:

  • آشنایی با محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا
  • گذراندن دوره پیش‌نیاز و مقدماتی
  • آموزش به صورت گام به گام
  • پرداخت قسطی هزینه دوره
  • ارائه دوره توسط استاد حرفه‌ای
  • ارائه گواهینامه معتبر بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای

بعد از پایان دوره آموزش برنامه نویسی دانش‌پذیران می‌توانند انتخاب کنند که به صورت فریلنسری فعالیت داشته باشند یا به صورت یک نیروی تمام وقت. دانش‌پذیران بعد از پایان دوره به عنوان یک نیروی ماهر برنامه‌نویسی شناخته می‌شوند.

جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

چرا برنامه‌نویسی شغل مناسبی است؟

تسلط بر فناوری در حال تبدیل شدن به یک نیاز ناگفته برای کارفرمایانیست که به دنبال استخدام افراد حرفه‌ای هستند. به‌خصوص اگر به زمینه‌هایی مانند فناوری اطلاعات علاقه دارید، یادگیری برنامه‌نویسی راهی عالی برای متمایز شدن از رقبا و به دست آوردن شغل مورد نظرتان است. ما در اینجا به دلایلی اشاره می‌کنیم که ثابت می‌کند برنامه‌نویسی شغل ایده‌آلی است:

  • افزایش فرصت‌های شغلی؛ یکی از مهم‌ترین دلایلی که یادگیری مهارت برنامه‌نویسی را تأیید می‌کند، ایجاد مشاغل متنوع برای افراد مختلف است. یادگیری برنامه‌نویسی کمک می‌کند تا در محیط کاری مرتبط با فناوری اطلاعات، اطلاعات بیشتری داشته باشید. از آنجایی هم که بیشتر شرکت‌ها به دنبال افرادی هستند که به مجموع مهارت‌های برنامه‌نویسی مسلط باشد، فرصت‌های شغلی بیشتری برای چنین افرادی فراهم می‌شود.
  • یک مزیت رقابتی؛ آیا شما جز افرادی هستید که دوست دارید رقبای خود را کنار بزنید و به شغل مورد علاقه خود دست یابید؟! پس شغل برنامه‌نویسی برای شما است. برنامه‌نویسی و کدنویسی هر دو از بخش‌های مهم و عملیاتی در این حوزه محسوب می‌شوند. در صورتی که به این مهارت‌ها مسلط باشید، احتمال استخدام شما بیشتر از سایر افراد خواهد بود.
  • انعطاف‌پذیری در محل کار؛ اگر شما به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی در یک شرکت استخدام شوید، می‌توانید با گروهی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و طراحان وب همکاری کنید.
  • کارآفرینی و راه اندازی کسب‌و‌کار؛ شما می‌توانید با به دست آوردن مهارت‌های برنامه‌نویسی کسب‌وکار خود را راه بیندازید. کافی است به مجموعه مهارت‌ها که شامل کدنویسی و اصول برنامه‌نویسی است، آگاهی داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید کارآفرینی کنید. مهارت‌های برنامه‌نویسی همچنین به شما امکان می‌دهد فناوری‌هایی را که کسب‌وکارتان از آن استفاده می‌کند تنظیم کنید و فوراً کانال‌های فروش آنلاین ایجاد کنید.
  • زبان دنیای تجارت مدرن؛ برنامه‌نویسی یکی از زبان‌های مهم در دنیای تجارت امروزی است. به‌ویژه در جهانی که هر روز با یک کشف جدید روبه‌رو می‌شویم و از طرفی هم خواسته‌های مردم از کسب‌وکارها بیشتر شده است. یعنی شیوه‌های سنتی دیگر کارساز نیستند و افراد به دنبال نوآوری هستند. در جوامعی که همه چیز آن‌ها مبتنی بر فناوری است، هرچه مهارت‌های رایانه‌ای بیشتری داشته باشید، به دست آوردن شغلی که می‌خواهید آسان‌تر خواهد بود. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از مشاغل به فناوری‌ها و خدمات تحت وب متکی هستند، یادگیری علوم مرتبط با آن را برای به دست آوردن شغل‌های پر درآمد همانند برنامه‌نویسی ضروری است.

با معروف‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیای فناوری اطلاعات کمی آشنا شوید

حال که دقیقا با شغل برنامه‌نویسی آشنا شدید، خوب است که نکته مهمی را بدانید. برنامه‌نویسان برای کد نوشتن دست به معجزه و کارهای جادویی نمی‌زنند. آن‌ها با استفاده از زبان‌های مخصوص، کد می‌نویسند. همه مشاغل برنامه‌نویسی یکسان نیست، نقش‌ها، شرکت‌ها و انواع نرم‌افزارهای مختلف نیازمند دانستن و درک زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف است.

معمولا برنامه‌نویسانی که به چند زبان مسلط هستند، طرفداران بیشتری هم دارند. دلیل آن هم کاملا ساده و مشهود است. در دنیای گسترده فناوری اطلاعات نیاز به افرادی وجود دارد که توانایی‌ها و مهارت‌های بیشتری در حرفه برنامه‌نویسی دارند و به همه زبان‌های محبوب مسلط هستند. در ادامه به بیان محبوب‌ترین و معروف‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیا می‌پردازیم.

زبان پایتون

یکی از معروف‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیا که بسیاری از کسب‌وکارها به آن نیاز دارند، زبان پایتون است. زبان پایتون برای ایجاد و نوشتن برنامه‌های مورد نیاز بیشتر استارتاپ‌ها و شرکت‌ها مناسب است. این زبان برنامه‌نویسی محبوب در سال ۱۹۹۱ طراحی شده است.

مدرسان پیشتاز

یادگیری زبان پایتون با توجه به ساختار ساده‌ای که دراد، آسان‌تر از سایر زبان‌هاست. پایتون بسیاری از مفاهیم علوم کامپیوتر را پوشش می‌دهد. زبان پایتون در بخش گسترده‌ای از برنامه‌ها مانند علم داده و برنامه‌های کامپیوتر استفاده می‌شود. بسیاری از برنامه‌های بزرگ همانند اینستاگرام و پینترست بر پایه زبان پایتون توسعه یافته‌اند.

جاوا اسکریپت

یکی دیگر از زبان‌های برنامه‌نویسی معروف در دنیا، جاوا اسکریپت است. از این زبان بیشتر برای برنامه‌های تعاملی استفاده می‌شود. تقریبا بیشتر دنیا از زبان جاوا اسکریپت استفاده می‌کنند.جاوا اسکریپت بیشتر برای تولید محتوای وب روی سرور، ساخت بازی‌ها و برنامه‌های ارتباطی که مستقیما در مرورگر اجرا شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جاوا اسکریپت بیشتر برای توسعه وب‌سایت و برنامه‌های موبایل استفاده می‌شود.

جاوا

زبان برنامه‌نویسی است که برای توسعه برنامه‌های کاربردی مرتبط با سرور مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از مشاغل آنلاین بزرگ جهان از زبان جاوا برای توسعه برنامه‌های خود استفاده کرده‌اند. علاوه بر آنکه از جاوا می‌توان برای توسعه برنامه‌های تجاری استفاده کرد، برای توسعه برنامه‌های موبایل مبتنی بر سیستم عامل اندروید نیز کارایی دارد.

C#

مایکروسافت C# را به‌عنوان یک نوع سریع‌تر و ایمن‌تر از زبان برنامه‌نویسی C توسعه داده است. این نرم‌افزار کاملاً با چارچوب نرم‌افزار دات‌نت مایکروسافت که از توسعه برنامه‌های کاربردی برای ویندوز، افزونه‌های مرورگر و دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند، ادغام شده است. زبان برنامه‌نویسی C# زبان اصلی برای توسعه اپلیکیشن مایکروسافت در ویندوز است. همچنین می‌توان از آن برای دستگاه‌های موبایل و کنسول‌های بازی ویدیویی استفاده کرد.

چرا پایتون محبوب است؟

زبان پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در میان کسب‌وکارهای آنلاین است. ما در اینجا به دلایل محبوبیت زبان پایتون اشاره می‌کنیم. آگاهی از این دلایل به افراد علاقه‌مند کمک می‌کند تا راحت‌تر در بهترین دوره آموزش پایتون شرکت کنند.

  • سهولت استفاده از آن؛ اولین دلیل یادگیری و شرکت در دوره آموزش پایتون را می‌توانیم سهولت یادگیری و استفاده از آن بیان کنیم. به‌ویژه برای کسانی که به‌تازگی وارد حرفه برنامه‌نویسی شده‌اند. یادگیری آن تقریبا آسان است و آن را می‌توان شروعی عالی برای یادگیری برنامه‌نویسی دانست
  • ساختار ساده‌ای دارد؛ خواندن و درک پایتون تقریبا آسان است زیرا بیشتر ساختاری شبیه به زبان انگلیسی دارد. چیدمان زبان پایتون به نحویست که هر خط کد را به‌راحتی می‌توانید تحلیل کنید. زبان برنامه‌نویسی پایتون یک زبان منبع باز و کاملا تطبیق‌پذیر است.
  • تطبیق‌پذیر است؛ زبان پایتون کاربردهای زیادی دارد. گاهی می‌توان از آن برای تجسم داده‌ها، هوش مصنوعی و توسعه وب استفاده کرد. به هر حال کاربردهای زیادی می‌توان برای این زبان یافت.
  • جامعه پر رونقی دارد؛ زبان پایتون یک زبان شی‌گرا و منبع باز است؛ به‌همین‌دلیل هم هر کسی می‌تواند با آن کدنویسی کند. علاوه بر این برای زبان پایتون یک کتابخانه جامع وجود دارد که از همه برنامه‌های آن پشتیبانی می‌کند، توسعه می‌دهد و همچنین به مشارکت‌ها و کتابخانه‌های آن اضافه می‌شود.

چرا در دوره آموزش پایتون شرکت کنیم؟

حتما تاکنون این موضوع را به خوبی درک کرده‌اید که چرا پایتون محبوبیت دارد. اما دلایل دیگری هم برای یادگیری و شرکت در بهترین دوره آموزش پایتون وجود دارد. دلایلی مثل:

  • توسعه‌دهندگان زبان پایتون فوق‌العاده مورد تقاضا هستند. در گروه‌های گسترده‌ای از مشاغل و زمینه‌ها تقاضا برای برنامه‌نویسان مسلط به زبان برنامه‌نویسی پایتون وجود دارد. اگر به دنبال یک مهارت پر تقاضا هستید، پس در یادگیری زبان پایتون تردید نکنید.
  • شغل پر درآمدی را می‌تواند برای افراد ماهر و حرفه‌ای ایجاد کند. برنامه‌نویسان ماهر و مسلط به زبان پایتون حقوق بهتری دریافت می‌کنند. برای مثال در بریتانیا متوسط حقوق سالیانه برنامه‌نویسانی که از مهارت زبان پایتون برخوردارند، حدود ۶۵۰۰۰ پوند است.
  • آخرین دلیل ما برای شرکت در دوره آموزش پایتون، فرصت‌های شغلی زیادیست که برای افراد فراهم می‌شود. با توجه به اینکه از زبان پایتون می‌توان برای نوآوری‌های جدید استفاده کرد این احتمال وجود دارد که این یک مهارت مناسب و مورد نیاز برای آینده هم باشد. یادیگری زبان پایتون در حال حاضر می‌تواند یک مهارت مناسب برای آینده افراد باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزش پایتون روی لینک کلیک کنید.

آموزش ادمین اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین برنامه‌های شبکه اجتماعی است که امروزه بسیاری از آن به عنوان برای تبلیغات استفاده می‌کنند. این بدان معنا است که استفاده از اینستاگرام دیگر همانند گذشته نیست و تنها به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم نیست. بسیاری از آن به عنوان کانال و ابزاری برای تبلیغات و برخی با استفاده از آن کسب‌وکار خانگی‌شان را راه‌اندازی می‌کنند.

مدرسان پیشتاز

یکی از مشاغلی که در بستر اینستاگرام ایجاد شده، ادمینی است. ادمین اینستاگرام همان فردیست که مدیریت صفحه در اینستاگرام به عهده اوست. ادمین می‌تواند استراتژی ارائه دهد و با استفاده از روش‌هایی که در دوره آموزش ادمین اینستاگرام فرا می‌گیرد، بازدید پیج را افزایش دهد.

هر شخصی با هر سطح توانایی می‌تواند یک ادمین اینستاگرام باشد و از این راه درآمد کسب کند. کافی است که به یک گوشی تلفن همراه هوشمند دسترسی داشته باشید. اما یک اصل مهم درباره اینستاگرام وجود دارد و آن هم انتشار محتوای متناسب بیزینس و خواسته‌های مخاطب است. همه آن چیزی که کمک می‌کند تا یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ای شوید، کسب آگاهی و ورود با علم به این حرفه است. یک ادمین اینستاگرام فعالیت‌های زیر را انجام می‌دهد:

  • محتوا منتشر می‌کند
  • پیج را آنالیز می‌کند
  • استراتژی می‌چیند
  • برنامه‌هایی ارائه می‌دهد که منجربه افزایش فالوور می‌شود
  • امنیت پیج را تضمین می‌کند
  • استوری می‌گذارد
  • کامنت‌ها را پاسخ می‌دهد

شرکت در بهترین دوره آموزش ادمین اینستاگرام که توسط آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار می‌شود، کمک می‌کند تا به‌راحتی این مها‌رت‌ها را به دست آورید. مهارت‌هایی که منجربه کسب درآمد بیشتر و تبدیل شدن شما به یک نیروی حرفه‌ای خواهد شد. بعد از پایان دوره و قبولی در آزمون نهایی به دانش‌پذیران گواهینامه معتبر و بین‌المللی ادمین اینستاگرام اعطا خواهد شد.

برای شرکت در بهترین دوره آموزش ادمین اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

مدرسان پیشتاز را در گوگل جست‌وجو کنید

آکادمی معتبر مدرسان پیشتاز که در تهران میدان نو بنیاد واقع شده، برگزار کننده بهترین دوره‌های آموزشی در زمینه برنامه‌نویسی، دیجیتال مارکتینگ، ارزهای دیجیتال است. این آکادمی هدف خود را پرورش نیروهای کارآمد و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار کار جامعه بیان می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها