زومیب روشن کردن خودروهای تویوتا با استفاده از سوئیچ هوشمند تا سالی ۸۰ دلار هزینه دارد - زومیب

تویوتا برای اینکه رانندگان بتوانند از راه دور خودروهای خود را با استفاده از ریموت کنترل (key fob) فیزیکی روشن کنند، از آن‌ها پول دریافت خواهد کرد. طبق گزارشی از The Drive، مدل‌های ۲۰۱۸ یا جدیدتر تویوتا برای استفاده از عملکرد روشن کردن خودرو از راه دور با سوئیچ هوشمند به خرید اشتراک نیاز دارند.

به گزارش ورج و به نقل از The Drive، به خریداران امکان داده می‌شود هنگام خرید تویوتای جدید، از میان مجموعه‌ای از خدمات هر کدام را که نیاز داشتند، انتخاب کنند. یکی از این سرویس‌ها Remote Connect نام دارد که امکان راه‌اندازی از راه دور خودروی شما را ارائه‌ می‌دهد.

به خریداران، نسخه آزمایشی رایگان Remote Connect داده می‌شود؛ اما مدت‌زمان آن به بسته صوتی همراه خودرو بستگی دارد. باید توجه داشت که فقط برخی از مدل‌های تویوتا از بسته‌های Audio Plus یا Premium Audio پشتیبانی می‌کنند. این دو بسته تنها مواردی هستند که همراه خود، نسخه آزمایشی رایگان Remote Connect را ارائه می‌دهند.

قابلیت روشن‌کردن خودرو با سوئیچ هوشمند به بسته صوتی همراه با خودرو گره خورده است. این مسئله اولین بار توسط یکی از کاربران ردیت مشخص شد. وی در پست خود لینکی مرتبط با فایل PDF محتوای بازاریابی Remote Connect تویوتا قرار داده بود؛ البته، این پست با عبارت «احتمالا گمراه‌کننده» علامت‌گذاری شده است. اکنون تویوتا تأیید کرده است که کاربران پس از پایان دوره آزمایشی رایگان باید هزینه این سرویس را با خرید اشتراک پرداخت کنند.

در فایل PDF منتشرشده، جزئیات ویژگی Remote Connect و ارتباط آن با بسته‌های Audio Plus و Premium Audio وجود دارد. درحالی‌که خودرویی با Audio Plus این قابلیت را به‌مدت سه سال در اختیار رانندگان قرار می‌دهد، خودرویی که با Audio Premium خریداری می‌شود، می‌تواند ویژگی روشن کردن خودرو از راه دور را به مدت ۱۰ سال ارائه کند. پس از آن، رانندگان باید قیمت ۸ دلار در ماه یا ۸۰ دلار در سال را برای سرویس کامل Remote Connect بپردازند.

مقاله‌ی مرتبط:

در صفحه Remote Connect تویوتا، کاملاً مشخص نیست که آیا این برنامه شامل قابلیت روشن کردن از راه دور خودرو توسط سوئیچ هوشمند می‌شود یا خیر. گفته می‌شود که سرویس یادشده به رانندگان اجازه می‌دهد از ساعت هوشمند، دستگاه‌های خانه هوشمند یا تلفن هوشمند خود برای راه‌اندازی خودروهایشان استفاده کنند، اما جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

به‌طور معمول، ویژگی‌هایی مانند راه‌اندازی خودرو از راه دور به برند‌های لوکس دنیای خودروها محدود می‌شوند. در سال ۲۰۱۸، بی‌ام‌و رانندگان را وادار کرد علاوه‌بر ۳۰۰ دلاری که برای این ویژگی در وهله اول پرداخت کرده بودند، برای‌ اشتراک سالانه Apple Car Play نیز پول خرج کنند؛ البته خودروساز آلمانی تقریباً دو سال بعد، از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد؛ هرچند که هنوز هم خریداران باید برای دسترسی به بعضی ویژگی‌های جدید اتومبیل خود پول پرداخت کنند.

پورشه تایکان تمام برقی دارای سیستم مشابهی با نام Functions On-Demand است که به رانندگان امکان می‌دهد ویژگی‌های جدیدی را برای خودروی خود خریداری کنند که از آن‌ها می‌توان به Active Lane Keeping و Dynamic Light System Plus اشاره کرد. کادیلاک نیز چنین برنامه‌ای برای خودروهای خود دارد؛ پس از پایان دوره آزمایشی رایگان، رانندگان باید برای داشتن قابلیت Super Cruise، اشتراک ماهیانه ۲۵ دلاری آن را خریداری کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 297 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها