زومیب سامسونگ مشکلات گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را با چهارمین به‌روزرسانی آزمایشی OneUI 4.0 برطرف می‌کند - زومیب

سامسونگ حدود یک ماه قبل آخرین نسخه‌ی آزمایش رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به One Ui 4 را برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر کرد. در این به‌روزرسانی، تغییراتی روی این رابط کاربری اعمال شده بود که از‌جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تنظیمات روشنایی دستگاه اشاره کرد؛ اما درعین‌حال، مشکلاتی در این نسخه دیده شد.

به‌گزارش فون‌آرنا، مشخص شده است که اندروید ۱۲ در گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ مشکلاتی ایجاد می‌کند. این مشکل در برخی مواقع حتی دستگاه کاربر را مستقیما به بخش ریکاوری هدایت می‌کند. فهرست مشکلات به‌روزرسانی قبلی One UI 4 برای این دو گوشی به‌سرعت گسترش یافت و کاربران در انجمن‌های پشتیبانی وب‌سایت کره‌ای سامسونگ، گزارش‌های مختلفی درباره‌ی سوسو‌زدن نمایشگر و اشکال در هنگام فعال‌کردن حالت تیره و کارنکردن برخی برنامه‌ها منتشر کردند.

اکنون غول فناوری کره‌ای به‌روزرسانی آزمایشی جدیدی از One Ui 4 را به‌طور ویژه برای گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ آماده کرده است تا این مشکلات را رفع کند. نسخه‌ی سیستم‌عامل را می‌توان با حروف نهایی ZUL3 تشخیص داد؛ البته انتشار این نسخه فعلا فقط در کره‌‌جنوبی آغاز شده است.

رفع مشکل گلکسی زد در one ui 4

در فهرست تغییرات چهارمین نسخه‌ی آزمایشی One UI 4، سامسونگ به تغییرات آن اشاره کرده است؛ از‌جمله‌ رفع مشکل دردسرساز حالت امن (Safe Mode) و رفع مشکلی که همه‌ی اپلیکیشن‌ها را با نسبت تصویری ۱۶ به ۹ یا ۴ به ۳ بازنشانی می‌کرد. علاوه‌بر‌این، به‌روزرسانی جدید سامسونگ برای One UI 4 مشکل باز‌نشدن پیوندهای فیسبوک در برخی از دستگاه‌ها رفع می‌کند.

برای دسترسی به جدیدترین نسخه‌های آزمایشی رابط کاربری One UI، باید در برنامه‌ی بتای سامسونگ ثبت‌نام کنید. بااین‌حال همان‌طور‌که احتمالا می‌دانید، استفاده از نسخه‌های آزمایشی معمولا با خطراتی همراه است؛ مانند نرم‌افزار ناپایدار و اشکالات مختلف و عملکرد نادرست در برخی ویژگی‌ها. اگر با این اوصاف هنوز‌هم تمایل دارید زودتر از سایر کاربران نسخه‌های جدید One UI 4 را روی دستگاه خود دریافت کنید، می‌توانید با طی‌کردن مراحل زیر در برنامه‌ی بتا سامسونگ ثبت‌نام کنید.

چگونه در برنامه‌ی بتا سامسونگ ثبت‌نام کنیم؟

مرحله‌ی اول: باید آزمایش‌کننده‌ی بتا شوید

  • برنامه‌ی Samsung Members را از فروشگاه گلکسی یا فروشگاه پلی‌استور دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید و وارد حساب کاربری سامسونگ خود شوید.
  • برای ثبت‌نام، روی بنر اصلی Registration for One UI Beta Program تپ یا از بخش اعلان‌ها آن را انتخاب کنید.

مرحله‌ی دوم: اکنون نرم‌افزار را به‌روزرسانی کنید

  • در گوشی سامسونگ خود، وارد بخش تنظیمات شوید.
  • گزینه‌ی Software Update را انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی دانلود و نصب را انتخاب کنید.

کار تمام است و از این به‌بعد، جدیدترین نسخه‌های آزمایشی رابط کاربری One UI روی گوشی سامسونگ شما نصب خواهد شد.

تاریخ انتشار نسخه‌ی نهایی One UI 4

تا این لحظه، هنوز جزئیات دقیقی از تاریخ انتشار رسمی نسخه‌ی نهایی One UI 4 در‌دسترس نیست؛ اما براساس زمان و تعداد دفعات انتشار نسخه‌های آزمایشی این رابط کاربری، احتمال دارد نسخه‌ی پایدار آن در ماه دسامبر برای همه‌ی کاربران منتشر شود.

مقاله‌های مرتبط:

بااین‌همه، امکان دارد مشکلات گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ باعث به‌تعویق‌افتادن انتشار نسخه‌ی نهایی One UI 4 شود. این احتمال هم وجود دارد که نسخه‌ی نهایی برای مطابقت با رویداد آنپکد ۲۰۲۲ به‌تعویق انداخته شود؛ اما در‌حال‌حاضر نمی‌توان با اطمینان د‌راین‌باره نظر داد. انتظار می‌رود نسخه‌ی نهایی One UI 4 ابتدا برای گوشی‌های پرچم‌دار خانواده‌ی گلکسی اس ۲۱ در‌دسترس قرار گیرد و پس‌از‌آن انتشار این به‌روزرسانی برای گوشی‌های تاشو سامسونگ را شاهد خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 377 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها