زومیب صفحه‌نمایش تاشو اوپو Find N را سامسونگ‌ دیسپلی می‌سازد - زومیب

به‌نقل از گیزموچاینا، اوپو کنفرانس OPPO INNO DAY 2021 را امروز آغاز کرد. این شرکت اطلاعیه‌های متعددی منتشر کرده و ستاره‌ی این نمایشگاه گوشی تاشدنی با نام OPPO Find N است که فردا رونمایی می‌شود. پیش‌از‌آن، گزارشی از تأمین‌کنندگان صفحه‌نمایش اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت منتشر شده است.

طبق گزارش The Elec، گوشی موردانتظار OPPO Find N ازیک پنل OLED تاشو ۷٫۱ اینچی ساخت سامسونگ‌دیسپلی استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش به‌جای لایه‌ی پلی‌آمید، با UTG (شیشه بسیار نازک) برای مقاومت در‌برابر خراش و افتادن محافظت می‌شود.

ناگفته نماند پنل OLED خارجی ۵٫۴۵ اینچی ساخت شرکت BOE است. افزون‌براین، صفحه‌نمایش داخلی تاشو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. با‌وجود‌این، انرژی کمتری مصرف می‌کند؛ زیرا از فناوری LTPO (اکسید پلی‌کریستالی با دمای پایین) و TFT (ترانزیستور لایه نازک) استفاده می‌کند.

تاکنون، سامسونگ الکترونیک فقط سازنده‌ای بوده که از فناوری UTG و LTPO در تاشوهای خود استفاده کرده است. گوشی تاشدنی OPPO Find N اولین برند چینی خواهد بود که این فناوری تاشو پیشرفته را ارائه می‌دهد.

براساس این گزارش، حتی شیائومی و ویوو نیز از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ‌دیسپلی برای تاشوهای آینده‌شان استفاده خواهند کرد. برای افرادی که نمی‌دانند، TCL CSOT صفحه‌های تاشو و خارجی را برای اولین گوشی هوشمند تاشوی شیائومی، یعنی می میکس فولد، ارائه کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

گفته می‌شود میکس فولد ۲ آینده‌ی شیائومی با صفحه‌نمایش تاشو ۸٫۰۱ اینچی OLED با فناوری UTG ساخت سامسونگ وارد بازار می‌شود. با‌این‌حال، صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچی OLED خارجی آن را TCL CSOT می‌سازد.

درنهایت، ویوو برای ساخت گوشی تاشو آینده‌اش از یک صفحه‌نمایش داخلی ساخت سامسونگ و یک صفحه‌نمایش خارجی ساخت BOE استفاده می‌کند. هواوی اوایل سال جاری برنامه‌های خود را برای استفاده از صفحه‌نمایش‌ سامسونگ کنار گذاشت و به‌جای آن BOE را انتخاب کرد. انتظار می‌رود آنر نیز برای ساخت صفحه‌نمایش خود از BOE استفاده کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 290 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها