زومیب مانفیست جدید اسپید رونمایی شد، وقتی ثانیه ها ارزشمندترند - زومیب

جالب است بدانید مانیفست در صنعت حمل و نقل به معنی فهرست محمولات یک کشتی، قطار یا یک کاروانی از کامیونهایی که بیشتر از یک بارنامه دارند و حاوی ریز کلیه بارنامه های مربوطه به محموله است. ما دراسپید مرسوله‌ها را از شرکت‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، کتاب‌فروشی‌ها، مارکت‌پلیس‌ها و صاحبان پیج‌های اینستاگرامی جمع‌آوری می‌کنیم و در دو شیفت کاری صبح و عصر در تهران و طی ۷۲ ساعت در شهرستانها به دست مشتری‌ها می‌رسانیم.

این روزها در مانیفست اقلام مختلفی از کتاب و مجله و روزنامه گرفته تا بیمه‌نامه و لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو و اقلام خوراکی و مصرفی شما عزیزان را با اعتماد بیش از ۶۰ صاحب کسب‌و‌کار مشاهده می‌کنیم؛ به خود می‌‌بالیم که به مانیفست خود وفادار بودیم و ثانیه‌های ارزشمند شما را از مراحل اولیه تا رساندن مرسوله به دست شما توسط سامانه هوشمند لجستیک اسپید بهینه کرده‌ایم تا در سریع‌ترین زمان ممکن مرسوله‌های شما را به دستتان برسانیم.

اگر صاحب کسب‌و‌کار یا فروشگاه اینترنتی هستید یا در شرکتتان بسته‌های ویژه شب یلدا تدارک دیده‌اید و نیاز به پخش عمده مرسولات دارید ثانیه‌های ارزشمند شما را بیش از این نمی‌گیریم و مزایای سامانه هوشمند اسپید را به شما معرفی می‌کنیم:

  • قابلیت پخش مرسولات توسط پیک موتوری و وانت بار در تهران در کمتر از ۲۴ ساعت و در شهرستان‌ها طی ۷۲ ساعت
  • امکان استفاده از خدمات پرداخت در محل (cod) و واریز مبلغ سفارشات طی ۲۴ ساعات کاری
  • امکان احراز هویت کاربران با کارت شناسایی یا استفاده از خدمات پیامکی کد تحویل
  • پنل سازمانی جهت رصد آنی وضعیت مرسولات و گزارش‌های مالی
  • ارسال اس ام اس اطلاع‌رسانی به کاربران پیش از ارسال مرسوله
  • پشتیبانی ۱۶ ساعته جهت دو شیفت کاری در تهران
  • خدمات انبارداری و بسته‌بندی کالا
  • سرویس ارسال اسپید در دو نوبت کاری ۹ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۲۱ در شهر تهران به‌شکل ارسال در روز بعد و ارسال در همان روز ارائه می‌شود.

    اسپید

اسپید کسب‌وکاری موفق در حوزه ارسال مرسوله در تهران است که می‌توانید به آن در زمینه ارسال انواع مرسوله‌های مختلف اعتماد کنید. شرکت اسپید با ایجاد مکانیزم پیشرفته مسیریابی، انواع بارهای فروشگاه‌های اینترنتی، محصولات سازمانی، بسته‌های موردنیاز ارگان‌ها و سازمان‌ها را در تهران با هزینه‌های معقول توزیع می‌کند.

در سال ۹۸ مفتخر به دریافت جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین شدیم و همین امر موجب شده است این شرکت به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های پیشرفته در حوزه لجستیک و ارسال محموله‌های باری فروشگاهی در تهران شناخته شود.

برای برگزاری جلسه ای چالشی با شما مشتاقیم !

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 331 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها