زومیب مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 12X فاش شد؛ تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز - زومیب

در گزارش‌هایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است، به این نکته اشاره شده که شیائومی درحال کار روی دو گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ است. انتظار می‌رود یکی از این گوشی‌ها تحت برند ردمی روانه‌ی بازار شود، درحالی‌که مدل دیگر با برند شیائومی معرفی خواهد شد. اطلاعات جدید منتشر شده توسط یک افشاگر خبرهای فناوری به‌نام، کاپر اسکرزیپک نشان می‌دهد که گوشی جدید این شرکت با نام شیائومی ۱۲ ایکس عرضه خواهد شد. افشاگر مذکور همچنین مشخصات کلیدی دیگر این محصول را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گیزموچاینا، در شایعات و خبرهای قبلی گفته شده است یکی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ با کد Psyche شناخته می‌شود. شماره‌ی مدل این دستگاه برای بازار چین ۲۱۱۲۱۲۳G و برای بازارهای جهانی ۲۱۱۲۱۲۳AC خواهد بود. براساس اطلاعات پایگاه داده‌ی IMEI، مشخص شده است که نسخه‌ی جهانی این محصول با نام شیائومی ۱۲ ایکس روانه‌ی بازار خواهد شد.

گوشی شیائومی ۱۲ ایکس اخیرا در پلتفرم‌های گواهی TENAA و ۳C دیده شده است. مشخصات کامل این دستگاه هنوز در فهرست TENAA قرار نگرفته است، اما گواهی ۳C نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد. درحالی‌که هند یکی از بازارهای هدف اصلی برای این دستگاه محسوب خواهد شد، به‌نظر می‌رسد این برند هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی شیائومی ۱۲ ایکس در این کشور ندارد.

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ ایکس براساس شایعات

مقاله‌ی مرتبط:

طبق اعلام کاپر، شیائومی ۱۲ ایکس از یک نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی امولد بهره خواهد برد که وضوح تصویر آن Full HD پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) است. این صفحه‌نمایش همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از HDR10 و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ به‌عنوان قلب تپنده‌ی شیائومی ۱۲ ایکس عمل خواهد کرد. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود ولی سایر مشخصات آن هنوز در دسترس نیست. درنهایت به‌نظر می‌رسد ابعاد گوشی مورد اشاره ۱۴۵٫۴ در ۶۵٫۴ میلی‌متر خواهد بود.

نظر شما درمورد گوشی شیائومی ۱۲ ایکس چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با زومیب و سایر کاربران به اشتراک بگذارید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 294 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها