زومیب نخستین رندر منتسب به اپل واچ سری ۸ از تغییرات اندک نسبت به نسل گذشته حکایت دارد - زومیب

چندی پیش، غول دنیای فناوری هفتمین نسل از ساعت‌های هوشمندش را با حفظ مؤلفه‌های طراحی مدل‌های پیشین رونمای و روانه بازار کرد. درواقع، عمده‌ترین تغییر گجت مذکو به نمایشگر بزرگ‌تر با لبه‌های منحنی‌تر باز می‌گردد و این در حالی است که شایعات پیش از معارفه از طراحی کاملا جدید با فریم و نمایشگر تخت هم‌سو با محصولاتی نظیر آیپد پرو خبر می‌داند. حال به‌نظر می‌رسد که غول دنیای فناوری سال آینده میلادی نیز قصد ندارد ترکیب برنده خود را تغییر دهد و ظاهرا اپل واچ سری ۷ بر زبان طراحی کنونی استوار خواهد بود.

رندر منتشرشده از LeaksApplePro نشان می‌دهد که تنها تغییر نسل بعدی ساعت هوشمند اپل به مشبک‌های بلندگو آن مربوط می‌شود که ظاهرا به دو عدد افزایش یافته و ابعاد آن‌ها نیز کمی بزرگ‌تر شده است. ماه گذشته گزارشی از راس یانگ نشان می‌داد که غول دنیای فناوری برای نسل بعدی اپل واچ سه اندازه را در نظر گرفته است و ظاهرا یکی از آن‌ها به نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با مدل ۴۵ میلی‌متری کنونی مجهز خواهد شد.

طبق گزارشی از بلومبرگ، اپل همچنین مشغول کار روی ساعت هوشمند مقاوم است و از قرار معلوم، نسخه کاملا ورزشی که می‌تواند Explorer یا Adventure نام داشته باشد، سال ۲۰۲۲ رونمایی و روانه بازار خواهد شد. گفته می‌شود اپل در حال تولید نسخه بعدی اپل واچ SE برای عرضه در همان سال است؛ بنابراین احتمالا در سال ۲۰۲۲ نخستین بار رونمایی سه نسخه اپل واچ را شاهد خواهیم بود و رندر جدید می‌تواند یکی از این سه مدل جدید باشد.

رندر منتسب به اپل واچ سری ۸

اعتقاد بر این است که اپل واچ سری ۸ ویژگی جدید مدیریت سلامت را در سال ۲۰۲۲ شامل خواهد شد و قابلیت‌هایی نظیر توانایی نظارت بر دمای بدن و سطح گلوکز خون را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. دراین‌میان، ویژگی‌هایی نظیر تنظیم باروری، بهبود ECG و حسگرهای ردیابی خواب نیز محتمل خواهند بود. طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار روی یک دستگاه سنجش قند خون است که می‌تواند به میلیون‌ها دیابتی وابسته به انسولین کمک کند تا از روشی غیرتهاجمی برای آزمایش قند خون خود استفاده کنند. این یک آزمایش دردناک و پرهزینه است که باید قبل از غذا انجام شود تا دیابتی بداند چه مقدار انسولین باید تزریق کند.

مقاله‌ی مرتبط:

روش‌های کنونی اندازه‌گیری سطح گلوکز خون شامل گرفتن نمونه خون و استفاده از دستگاه پزشکی (گلوکومتر) است؛ ولی اپل به‌دنبال دستیابی به فناوری غیرتهاجمی است که ازقضا عملکرد خوبی نیز داشته باشد. گفتنی است حسگرهای تهاجمی حسگرهایی هستند که برای سنجش بیولوژیکی به سوراخ‌کردن پوست بدن نیاز دارند. برای مثال، حسگرهای فعلی برای سنجش گلوکز باید با استفاده از سوزن کوچکی پوست را سوراخ و خون‌گیری کنند.

به‌طور کلی، توانایی سنجش دقیق بدون خون‌گیری یا پرداخت هزینه برای نوار تست جدید که فقط یک‌بار قابل استفاده است، می‌تواند اپل واچ را به محصولی انقلابی برای حوزه سلامتی تبدیل کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 343 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها