زومیب گلکسی S22 پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد - زومیب

تاکنون اخبار وشایعات متعددی از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ با نام احتمالی گلکسی S22 منتشر شده است و می‌دانیم که سامسونگ امسال نیز بطن گوشی یادشده را به دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس مجهز خواهد کرد. طبق ادوار گذشته، به‌نظر می‌رسد که نسخه گلوبال یا جهانی خانواده گلکسی اس ۲۲ با تراشه پرچم‌دار بعدی شرکت کره‌ای، یعنی اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که نسخه بازار آمریکا و چین از اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهند گرفت.

اکنون صفحه‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ متعلق به گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-S906U ظاهر شده که به‌نظر نسخه آمریکایی گلکسی اس ۲۲ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ است. پردازنده مذکور با بیشینه کلاک ۳٫۰ گیگاهرتز برای هسته Cortex-X2 و ۲٫۵ گیگاهرتز برای هسته‌های A710 و ۱٫۸ گیگاهرتز برای A510 کار می‌کند. گوشی یادشده در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۱۶۳ و در بخش چندهسته‌ای ۲۷۲۸ را کسب کرده است. این امتیاز کمتر از آن چیزی است که اخیرا در بنچمارکی دیگر منتسب به گلکسی تب اس ۸ پلاس مجهز به تراشه مشابه دیده‌ایم؛ اما این باتوجه به بهینه نبودن سخت‌افزار و نرم‌افزار در نخستین بنچمارک‌ها کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد.

گفتنی است کوالکام تراشه پرچم‌دار جدید خود را تا ۳۰ نوامبر معرفی خواهد کرد و اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ احتمالا یک ماه بعد وارد بازار شوند؛ بنابراین، ممکن است نتایج نهایی تا حدود زیادی متفاوت باشند. ناگفته نماند چندی پیش نیز بنچمارکی منتسب به گلکسی اس ۲۲ با اگزینوس ۲۲۰۰ ظاهر شده بود که ظاهرا در حالت ذخیره انرژی قرار داشت و بلطع امتیاز بالایی را کسب نکرده بود.

مقاله‌ی مرتبط:

به هر حال، گمانه‌زنی‌ها از آن حکایت دارند که هر دو گوشی دارای اندروید ۱۲ خواهند بود و پیکربندی پایه آن‌ها نیز با ۸ گیگابایت حافظه رم آغاز خواهد شد. همچنین، باید به این نکته اشاره کرد که تراشه نسل بعدی تراشه‌های مذکور مبتنی بر ARMv9 هستند؛ بنابراین بنچمارک‌ها احتمالا هنوز برای بهترین استفاده از معماری جدید سازگار نشده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها