زومیب گوگل برای بازی‌های بهینه‌شده‌ پیکسل ۶ دسته‌ای مجزا در گوگل پلی در نظر می‌گیرد - زومیب

گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل به‌کمک اندروید ۱۲ مجهز به داشبوردی اختصاصی برای گیمینگ شده‌اند. «Game Dashboard» نام قابلیتی جدید در اندروید ۱۲ است که تجربه‌ی گیمینگ را در گوشی‌های سری پیکسل ۶ بهبود می‌بخشد. این ویژگی فعلا در‌اختیار دارندگان آخرین نسل از پرچم‌داران پیکسل قرار دارد.

گوگل فهرستی از بازی‌های بهینه‌شده برای پیکسل ۶ را در گوگل پلی و در دسته‌ای جداگانه به کاربران نمایش می‌دهد. همچنین، گفته‌ شده است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با سازگارکردن بازی‌های خود با API جدید اندروید برای بازی‌هایی با عنوان Game Mode API، در فهرست مذکور قرار گیرند.

به‌گزارش فون‌آرنا، برخی از صاحبان گوشی‌های سری پیکسل ۶ گزارش داده‌اند که در بخش بازی‌های گوگل پلی، دسته‌ای به‌ نام Optimized for Pixel 6 را مشاهده کرده‌اند. در این فهرست، عناوین انگشت‌شماری از بازی‌های اندرویدی به‌چشم می‌خورند که برای سری پیکسل ۶ بهینه شده‌اند. توضیحی که درباره‌ی این دسته در گوگل پلی آورده شده است، شاید کمی ابهام‌برانگیز باشد؛ چراکه در تشریح آنچه گوگل از آن به‌عنوان بهینه‌سازی یاد کرده‌، به «افزایش عملکرد» یا «ذخیره‌ی انرژی» خلاصه شده است.

بازی های بهینه شده برای پیکسل ۶

برخی از بازی‌های حاضر در این فهرست عناوینی محبوب و پرطرفدار هستند. برای نمونه، می‌توان به Asphalt 9 Minecraft و League of Legends: Wild Rift و حتی بازی Raid: Shadow Legends اشاره کرد. درحال‌حاضر، اکثر بازی‌های فعلی این فهرست یا کژوال هستند یا در دسته‌ی بازی‌های ورزشی قرار می‌گیرند. نمونه‌هایی از این عناوین عبارت‌اند از: Temple Run 2 و Scrabble و Ludo. بدیهی است که این عناوین بازی‌های سنگینی نیستند و از حداکثر توانایی‌های گیمینگ پیکسل ۶ بهره نمی‌برند.

داشبورد بازی در گوشی پیکسل ۶

مقاله‌های مرتبط:

توسعه‌دهندگان برای اینکه در این دسته قرار بگیرند، لازم نیست کار دشواری انجام دهند و تنها کافی است که پشتیبانی از Game Mode API را در بازی‌هایشان اضافه کنند. متأسفانه این حالت به‌صورت پیش‌فرض در کد AOSP اندروید ۱۲ وجود ندارد و تنها مختص به گوشی‌های سری پیکسل ۶ است. با‌این‌حال، گوگل در ماه جولای اعلام کرد که API جدید تا اواخر امسال دردسترس دستگاه‌های منتخب مجهز به اندروید ۱۲ قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که بسیاری از سازندگان گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار ابزارها و قابلیت‌هایی برای بهینه‌سازی و بهبود تجربه‌ی گیمینگ در پوسته‌های خود تعبیه کرده‌اند؛ ازاین‌رو، کاربران این گوشی‌ها از جایگزین‌های حالت بازی گوگل برخوردار خواهند بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 288 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها