زومیب گوگل نصب اپلیکیشن در Android TV را بسیار آسان‌تر می‌کند - زومیب

گوگل بالاخره پیدا‌کردن و نصب اپ‌‌های جدید را در دستگاه‌های اندروید تی‌وی (Android TV) آسان‌تر می‌کند. اکنون، کاربران اندروید تی‌وی می‌توانند اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه گوگل‌پلی گوشی هوشمند روی تلویزیون هوشمندشان نصب کنند. تا پیش‌‌‌‌از‌‌این، کاربران مجبور بودند یا پلی‌‌استور را در اندروید تی‌وی خود باز یا از نسخه‌ی وب آن برای یافتن و نصب اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

به‌گزارش اندروید‌سنترال، طبق پستی که یکی از کاربران ردیت منتشر کرده، این ویژگی پیش‌تر برای برخی از کاربران ارائه شده است. با‌این‌حال، ممکن است چند هفته طول بکشد تا این ویژگی به‌طور گسترده در بهترین تلویزیون‌های اندرویدی در‌دسترس قرار گیرد. همچنین، باید به این نکته اشاره کرد که هنوز گوگل قابلیت مذکور را به‌طور رسمی معرفی نکرده است.

نصب اپ در اندروید تی وی

مقاله‌ی مرتبط:

همان‌طور‌که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گوگل منو کشویی جدیدی در زیر دکمه‌ی نصب به پلی‌استور گوشی‌های اندرویدی اضافه کرده است. برای نصب اپ جدید در اندروید تی‌وی خود، فقط کافی است دستگاه اندروید تی‌وی را از منو کشویی انتخاب کنید و روی دکمه‌ی نصب ضربه بزنید.

نیازی به گفتن نیست که برای این کار، تلویزیون و گوشی هوشمندتان باید به حساب گوگل یکسانی متصل باشند تا این کار انجام شود. گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O خود در ماه می، ویژگی مشابهی برای ساعت‌های هوشمند Wear OS معرفی کرده بود.

دیدگاه شما همراهان زومیب درباره‌ی این روش جدید و آسان برای نصب اپلیکیشن روی تلویزیون‌های اندرویدی چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها