نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴

بازیگر دامبلدور جوان در فیلم Fantastic Beasts 2 معرفی شد

کمپانی برادران وارنر رسما بازیگر نقش دامبلدور جوان در دنباله فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) را تایید و معرفی کرد.

فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts 2 از تابستان امسال آغاز خواهد شد و کمپانی برادران وارنر همچنان در حال تکمیل تیم بازیگران این فیلم است. آبان سال گذشته بود که کمپانی برادران وارنر حضور دامبلدور جوان را در دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them رسما تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ بازیگر نقش او انتخاب و معرفی شده است. طبق گفته کمپانی برادران وارنر، جود لاو قرار است ایفاگر نقش دامبلدور در این فیلم باشد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، او قرار است نقش جوانی دامبلدور، مدیر مدرسه هاگوارتز، را در دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them بازی کند.

علاوه بر لاو، تاکنون حضور ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر و جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید شده است. لاو بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون شرلوک هلمز (Sherlock Holmes)، ای.آی. هوش مصنوعی (A.I. Artificial Intelligence)، آقای ریپلی بااستعداد (The Talented Mr. Ripley) و هیوگو (Hugo)، شناخته شده است. فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، جدیدترین فیلمی است که لاو در آن حضور دارد و بزودی به روی پرده خواهد رفت. دیوید یتس، کارگردان فیلم Fantastic Beasts 2، در بیانیه منتشر شده برادران وارنر گفت:

جود لاو بازیگر بسیار با استعداد و شگفت‌انگیزی است که کارهای او را بارها تحسین کرده‌ام و در نهایت این فرصت را پیدا کردم تا با وی همکاری کنم. من می‌دانم که او به راحتی می‌تواند از پس نقش ‌آلبوس دامبلدور بر بیاید و تمامی جنبه‌های غیر منتظره این شخصیت دنیای  جی.کی.رولینگ را به تصویر بکشد و این بار قرار است یک نسخه بسیار متفاوت از این شخصیت را نشان دهیم. 

Jude Law

یتس کارگردانی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them نیز بر عهده داشته است. طبق اطلاعات وب‌سایت باکس آفیس موجو، این فیلم در نوامبر ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و موفق شد ۸۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. سال گذشته، جی.کی. رولینگ تایید کرد که مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts از یک سه گانه تبدیل به پنج گانه شده است و فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them اولین فیلم از این مجموعه پنج قسمتی خواهد بود و یتس قرار است کارگردانی تمامی قسمت‌ها را بر عهده داشته باشد. در دو فیلم اول هری پاتر (Harry Potter) ریچارد هریس ایفاگر نقش آلبوس دامبلدور بود، اما او در سال ۲۰۰۲ دار فانی را وداع گفت و مایکل گمبون جانشین وی در این نقش شد و در بقیه قسمت‌های این مجموعه به ایفای نقش پرداخت.

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود و اتفاقات این فیلم در شهر پاریس رخ خواهد داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده