۱۲ تا از بهترین سرویس های بررسی آنلاین امنیت سایت

یکی از پرطرفدار ترین بحث ها در زمینه تکنولوژی و وب سایت های مختلف، بحث آسیب پذیری و امنیت سایت است. بررسی ها و تست های مختلف نشان می دهد که متاسفانه درصد بالایی از وبسایت آسیب پذیر هستند. اگر شما هم نگران امنیت سایت خود هستید و قصد آگاهی از میزان امنیت سایت خود را دارید، ادامه مطلب را دنبال کنید. امروز در انزل وب بهترین سرویس های بررسی آنلاین امنیت سایت را به شما معرفی می کنیم.

بهترین سرویس های اسکن سایت از نظر امنیتی ، ویروس ، باگ و..

Best Online Free Tools to Scan Website Security

پیش تر در انزل وب سرویس های بررسی و نمایش رتبه سایت و بررسی سئو را معرفی کردیم. در این مطلب هم قصد داریم تا بهترین سرویس های بررسی آنلاین امنیت سایت را معرفی کنیم تا وبسایت خود را از هر نظر ارتقا دهید. به صورت کلی تمرکز بیشتر افراد روی طراحی، سئو و محتویات سایت است و معمولا امنیت سایت مورد کم لطفی قرار می گیرد در صورتی که امنیت باید با اولویت بالا در لیست قرار گیرد.

سرویس بررسی امنیت سایت Scan My Server

ابزار Scan My Server یکی از جامع ترین تستر های امنیت سایت با بررسی مواردی مانند SQL Injection, Cross Site Scripting, PHP Code Injection, Source Disclosure, HTTP Header Injection, Blind SQL Injection و.. است. گزارش اسکن توسط ایمیل با داده های بررسی شده در اختیار شما قرار می گیرد. این سرویس پلن های رایگان با برخی محدودیت ها و پلن های پولی دارد. برای استفاده از سرویس و دریافت نتایج باید ایمیلی را وارد کنید.

سرویس بررسی امنیت سایت Scan My Server

به طور کلی برای آشنایی بیشتر با مبحث امنیت در اینترنت، پیشنهاد می کنیم مطلب امنیت اطلاعات شبکه، اینترنت و فضای مجازی چیست را مطالعه نمایید.

تست آنلاین امنیت سایت SUCURI

سرویس SUCURI یکی از محبوب ترین اسکنر های امنیتی سایت در مقابل تروجان و اسکن آنلاین باگ سایت است. شما می توانید یک تست سریع برای بررسی تروجان ها، لیست سیاه سایت، اسپم های تزریقی و.. انجام دهید. این سرویس تهدیدات آنلاین برای هر پلتفرمی مانند وردپرس، جوملا و.. را انجام می دهد. جهت استفاده از این سرویس نیازی به ثبت نام و.. ندارید.

تست آنلاین امنیت سایت SUCURI

بررسی سایت از نظر امنیت با Qualys SSL Labs

سرویس SSL Labs یکی از ابزار های مورد استفاده در سرور وب SSL است. این ابزار آنالیز عمیقی از جمله تحلیل URL شما برای تاریخ انقضا، رتبه کلی، رمز نگاری، نسخه SSL/TLS، شبیه سازی Handshake و.. را انجام می دهد. اگر شما وب سایت SSL یا HTTPS دارید، می توانید از این سرویس استفاده کنید و البته نباید انتظار یک آزمایش سریع را داشته باشید!

بررسی سایت از نظر امنیت با Qualys SSL Labs

تست امنیت سایت SSL با Qualys FreeScan

از دیگر گزینه های مورد استفاده در وبسایت های امن، سرویس FreeScan است. این ابزار هم تست ها ریسک OWASP و بدافزار، تست SCP  و.. را انچام می دهد که برای استفاده از این سروس نیاز به ثبت یک حساب کاربری رایگان دارید.

تست امنیت سایت SSL با Qualys FreeScan

جلوگیری از هک سایت آنلاین با Quttera

سرویس Quttera اسکن آنلاین باگ سایت را انجام می دهد و امنیت سایت شما را بررسی می کند تا آسیب نرم افزار های مخرب در امان باشید. این ابزار سایت شما از نظر حمله فایل های مخرب، فایل های مشکوک، فایل های احتمالا مشکوک (potentially suspicious files) و مرور ایمن بررسی می کند و شما را آگاه می سازد. بدون ثبت نام قادر به اسکن سایت خود در این سرویس خواهید بود.

جلوگیری از هک سایت آنلاین Quttera

ابزار اسکن سایت Detectify امنیت سایت

ابزار Detectify یک اسکنر امنتی مبتنی بر SaaS است. این ابزار بیش از ۱۰۰ تست امنیتی خودکار شامل OWASP Top 10، نرم افزار های مخرب و.. را انجام می دهد. در این سرویس برای اسکن امنیت سایت خود تا ۲۱ روز می توانید آزمایشی و رایگان استفاده کنید که بعد از آن باید ثبت نام کنید.

ابزار اسکن سایت Detectify امنیت سایت

تست ویروسی بودن سایت با SiteGuarding

سایت SiteGuarding به شما کمک می کند تا دامنه خود را در مورد تروجان ها، لیست سیاه وبسایت، اسپم تزریق شده و.. اسکن کنید. اسکنر این سرویس هم با وردپرس، جوملا، دروپال، ماگنتو، بولتن و دیگر پلتفرم ها سازگار است که به شما در امنیت سایت کمک می کند. همچنین این سرویس به شما برای حذف نرم افزار های مخرب از سایت کمک می کند که گزینه مناسبی برای سایت های ویروسی و تست ویروسی بودن سایت است. این سرویس پلن تست ۱۴ روزه رایگان دارد و پس از آن نیاز به ثبت نام است.

تست ویروسی بودن سایت با SiteGuarding

بررسی امنیت سایت با Web Inspector

سرویس Web Inspector پس از اسکن سایت شما، گزارش خود را مبنی بر لیست سیاه، فیشینگ، تروجان، کرم ها و.. ارائه می دهد. بدون نیاز به ثبت نام می توانید رایگان اسکن سایت خود را انجام دهید تا از شرایط موجود برای وب سایت خود آگاه شوید.

بررسی امنیت سایت با Web Inspector

Acunetix برای تست امنیت سایت آنلاین

Acunetix سرویس است که سایت شما را برای جلوگیری از هک آنلاین سایت با بیش از ۵۰۰ نوع آسیب پذیری که شامل DNS، زیر ساخت شبکه از سرور از Acunetix را بررسی می کند. مدیران این سرویس برای شما امکان ۱۴ روز استفاده آزمایشی را تدارک دیده اند که برای استفاده باید ثبت نام کنید و اگر مدت بیشتری را می خواهید، باید همانند برخی از سرویس ها هزینه پرداخت کنید.

Acunetix برای تست امنیت سایت آنلاین

برای تست در دسترس بودن سایت هم مطالعه مطلب معرفی سایت های بررسی آنلاین در دسترس بودن سایت برای شما کاربردی و مفید می باشد.

تست آسیب پذیری سایت در Netsparker Cloud

سایت Netsparker Cloud یک اسکنر امنیتی وب شرکت سازمانی است که سایت ها را برای ۲۵ آسیب پذیری مهم اسکن می کند. Netsparker Cloud برای سرویس های اوپن سورس (Open Source) رایگان است و در سایر موارد نیازمند هزینه است که امکان درخواست برای اجرای دوره آزمایشی رایگان هم وجود دارد.

تست آسیب پذیری سایت در Netsparker Cloud

چک کردن امنیت سایت UpGuard Web Scan

ارزیابی ریسک های خارجی، اسکن ویروس ها، کوکی ها، DNSSEC، سربرگ و.. از ویژگی های سرویس UpGuard Web Scan است که سایت شما را بررسی می کند. این سرویس در نسخه بتا است اما به صورت رایگان و بدون ثبت نام سایت شما را بررسی می کند و ارزش تست کردن را دارد.

چک کردن امنیت سایت UpGuard Web Scan

ابزار بررسی امنیت سایت رایگان Tinfoil Security

ابزار Tinfoil Security ابتدا سایت شما را در برابر ۱۰ آسیب پذیری OWASP خطرناک و سپس سایر حفره های امنیتی اسکن می کند. پس از دریافت گزارش، امکان آزمایش مجدد پس از رفع نواقص و مشاهده تفاوت ها را دارد. تنظیم کامل سرویس حدود ۵ دقیقه طول می کشد.

ابزار بررسی امنیت سایت رایگان Tinfoil Security

در پایان اگر از کاربران فعال در شبکه های اجتماعی هم هستید، مطالعه مطلب روش های  افزایش امنیت هنگام ورود به اکانت شبکه های احتماعی در سایت را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های تست امنیت سایت را به شما معرفی کردیم. از کدام سرویس استفاده کردید و نتیجه را چگونه ارزیابی می کنید؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
10 روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید
۱۰ روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل

نظرات