برنامه سریع و حرفه ای برش فیلم و ویدیو در اندروید

۵ روش سریع و حرفه ای برش فیلم و ویدیو در اندروید

شاید گاهی اوقات نیاز داشته باشید تا بخواهید فیلمی که خود ضبط کرده‌اید یا فیلمی که از جایی دانلود کرده‌اید را مقداری برش دهید اما نحوه برش فیلم در اندروید را ندانید. اگر این سوال که چگونه فیلم را برش دهیم اندروید برایتان پیش آمده، لازم است امروز با ۵ روش سریع و حرفه ای برش فیلم و ویدیو در اندروید همراه انزل وب باشید. در اینجا ۵ روش مختلف و اپلیکیشن برش فیلم اندروید به شما معرفی شده است.

دانلود بهترین نرم افزار برش فیلم اندروید رایگان

Download The Best Movie Cutter App For Android

روش ها و اپلیکیشن های مختلفی برای برش فیلم و ویدیو در اندروید موجود است اما اینکه بهترین نرم افزار برش فیلم اندروید کدام است شاید برای شما و بسیاری از کاربران سوال باشد. اگر میخواهید بهترین روش برش فیلم اندروید را بدانید، لیست زیر را دنبال کنید. همچنین اگر به دنبال راهی برای تبدیل فرمت ویدیو هستید، حتما بهترین برنامه های تبدیل فرمت ویدیو را ببینید.

آموزش برش فیلم اندروید با نرم افزار Photos

بهترین نرم افزار برش فیلم اندروید

یکی از نرم افزار هایی که توسط آن می توان برش ویدئو برای اندروید را انجام داد، برنامه Photos است. این برنامه احتمالا به صورت پیشفرض بر روی دستگاه شما نصب شده است اما اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، می توانید Photos را از گوگل پلی دانلود کنید.

برش ویدئو اندروید

اگر برای بار اولی است که Photos را باز میکنید از شما می خواهد که تنظیمات بکاپ و پشتیبانی را انجام دهید. گزینه Back Up & Sync را فعال کنید و سپس Done را بزنید.

برش ویدئو اندروید

حالا با سراغ ویدیو مورد نظر رفته و سپس بر روی آیکون مداد ضربه بزنید تا به بخش Edit بروید.

بریدن تکه ای از فیلم در اندروید

حالا در اینجا می توانید بریدن تکه ای از فیلم در اندروید را انجام دهید. بخشی که میخواهید در ویدیو باقی بماند را انتخاب کنید و نهایتا بر روی Save کلیک کنید.

دانلود رایگان برش فیلم اندروید

بعد از انجام تغییرات و ضربه بر روی گزینه Save کمی طول میکشد تا ویدیو ذخیره شود. حالا به گالری یا صفحه اصلی Photos رفته و میبینید که ویدیوی کوتاه شده در آنجا موجود است و اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن برش فیلم اندروید Crop & Trim Video

نرم افزار برش فیلم اندروید کم حجم

Crop & Trim Video از جمله نرم افزار برش فیلم اندروید کم حجم است که می تواند نحوه برش فیلم در اندروید را برای شما بسیار ساده تر کند. این برنامه از ویژگی های مختلف و زیادی از جمله برش فیلم، Trim کردن، تار کردن بخشی از ویدیو، تغییرات و اصلاحات و رنگ ها را به شما ارائه میدهد. برای بریدن تکه ای از فیلم در اندروید در نرم افزار Crop & Trim Video کافی است نرم افزار را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید و سپس بر روی Crop ضربه بزنید. این نرم افزار تاکنون توانسته حدود ۱ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شود.

نحوه برش فیلم در اندروید بدون استفاده از نرم افزار

روشی که ممکن است در برخی دستگاه های قدیمی تر وجود نداشته باشد ولی خب می توان از آن به عنوان سریعترین روش برای پاسخ سوال چگونه فیلم را در اندروید برش دهیم باشد که تماما رایگان هم هست یاد کرد. برای یادگیری نحوه برش فیلم در اندروید بدون استفاده از نرم افزار خاصی، ابتدا ویدیو مورد نظر خود را توسط پلیر اصلی موبایل اجرا کنید. سپس :

  • حالا در هنگام پخش، گزینه menu (یا گزینه سه نقطه) را بزنید
  • سپس از لیستی که برایتان باز میشود گزینه trim یا مشابه آن را انتخاب کنید
  • در اینجا باید قسمتی که می خواهید در ویدیو باقی بماند را انتخاب کنید. قسمت های دیگر از ویدیو حذف خواهند شد.
  • نهایتا بر روی دکمه Save یا هر دکمه دیگری که به معنی پایان کار باشد کلیک کنید.

توجه داشته باشید که این روش ممکن است در دستگاه های مختلف، تفاوت داشته باشد. همچنین اگر در پی ساخت زنگ گوشی هستید، بد نیست به ۶ روش ویرایش و برش آهنگ اندروید نگاهی بیندازید.

آموزش برش فیلم در اندروید AndroVid

آموزش برش فیلم در اندروید

AndroVid برنامه ای ساده برای برش فیلم اندروید است که می توان با در نظر گرفتن ۱۰ میلیون دانلود آن در گوگل پلی به موفقیتش پی برد. برنامه ار نصب و اجرا کنید. ویدیو مورد نظر را باز کرده و سپس مود Splitting را انتخاب کنید. حالا قسمتی که می خواهید در ویدیو برش داده شود را توسط نشانه ها تنظیم کنید. حالا بر روی آیکون قیچی که در بالا سمت راست قرار گرفته ضربه بزنید تا فرایند بریدن تکه ای از فیلم در اندروید انجام شود. در آخر از شما پرسیده میشود که قصد دارید ویدیو جدید به جای ویدیو اصلی (قبل برش) ذخیره شود یا ویدیو جدید با نام تازه و جدا از فایل اصلی در میان فایل های دیگر قرار بگیرد. گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و از نتیجه کار لذت ببرید.

روش برش فیلم در گوشی سامسونگ

این روش ممکن است در برخی از موبایل های سامسونگ بسته به مدل موبایل تفاوت داشته باشد. اما روال اصلی کار احتمالا یکی است. جهت استفاده از روش برش فیلم در گوشی سامسونگ ابتدا نیاز دارید تا ویدیو را در گالری موبایل سامسونگ خود باز کنید.

  • بعد از باز کردن ویدیو باید گزینه منو یا سه نقطه را بزنید و سپس Edit > Studio > Video Trimmer را طی کنید.
  • با استفاده از نشانگر ها، محدوده برش ویدیو را انتخاب کنید و در آخر بر روی Done ضربه بزنید.
  • بعد از آن ممکن است پنجره‌ای نمایش داده شود و از شما نام فایل جدید را بخواهد. پس از وارد کردن نام بر روی Save بزنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با ۵ روش سریع و حرفه ای برش فیلم و ویدیو در اندروید همراه شما بودیم. آیا تا به امروز به دنبال دانلود بهترین نرم افزار برش فیلم اندروید بوده اید؟ شما چه نرم افزاری را برای بریدن تکه ای از فیلم در اندروید به کاربران پیشنهاد میکنید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون اپلیکیشن برش ویدئو و فیلم اندروید در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

13 تا از بهترین نرم افزار های فشرده ساز و کاهش دهنده حجم فیلم کامپیوتر
۱۳ تا از بهترین نرم افزار های فشرده ساز و کاهش دهنده حجم فیلم کامپیوتر
معرفی ۵ مورد از بهترین برنامه های ویرایش فیلم حرفه ای ویندوز ۱۰، ۸ و ۷
10 تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین
۱۰ تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین

نظرات