نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Avengers دارای داستانی کاملا جدید و مستقل خواهد بود

اخیرا شرکت اسکوئر انیکس اطلاعات جدیدی از بازی Avengers را منتشر کرده است.

شرکت اسکوئر انیکس پس از آنکه روز گذشته خبر از قرارداد همکاری با مارول (Marvel) برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه Avengers را اعلام کرد، امروز در  بسته خبری اخیر خود اطلاعات بیشتری در این رابطه به اشتراک گذاشت.

اول از همه، ما توضیحاتی کوتاه در رابطه با پروژه دریافت کردیم که در آن ذکر شده بود بازی براساس یک داستان کاملا «جدید و مستقل» خواهد بود و جهانی را معرفی خواهد کرد که در سال‌های پیش رو نیز باقی خواهد ماند. همچنین متوجه شدیم که فعلا خبری از اطلاعات جدید نخواهد بود و رونمایی رسمی از بازی و اطلاعاتی در رابطه با دیگر بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد.

جی اونگ، معاون ارشد بخش بازی و نوآوری شرکت سرگرمی‌های مارول این بسته خبری را با نظر زیر همراهی کرد:

پروژه Avengers برای بازیکنان سرتاسر جهان طراحی شده و همراه با تمامی شخصیت‌ها، محیط‌ها و سکانس‌های مهمی خواهد بود که طرفداران قدیمی این مجموعه را هیجان زده خواهد کرد. این بازی که یک داستان کاملا جدید و مستقل خواهد داشت، به بازیکنان جهانی را معرفی خواهد کرد که در سال‌های آتی می‌توانند در آن بازی کنند. اطلاعات بیشتر از پروژه Avengers و دیگر بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود.

وی افزود:

به لطف همکاری با استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و استودیو ادیوس مانتریال (Eidos-Montréal)، هم‌اکنون با دو تیم از با استعدادترین و محترم‌ترین استودیوهای توسعه بازی در این صنعت کار خواهیم کرد تا داستان‌های مارول را طوری زنده کنند که طرفداران هرگز تجربه نکرده‌اند.

پروژه Avengers مثالی کامل است از چگونگی تبدیل کردن بازی‌ها به بخشی از چشم انداز داستان سرایی مارول، در کنار کامیک‌ها، تلویزیون و فیلم‌ها توسط مارول. فقط در صورتی می‌توانیم این کار را انجام دهیم که بهترین ابرقهرمانان خود را با بهترین بازی سازان جهان تطابق دهیم، مانند ذهن‌های خلاق حاضر در اسکوئر انیکس.

فیل راجرز (Phil Rogers)، مدیرعامل شعبه آمریکا و اروپا کمپانی Square Enix نیز دیدگاه خود را بیان کرده و قول تاسیس مرکز سرگرمی جدید را به همراه فراهم آوردن تجارب حماسی و تخیلی برای بازیکنان داده است.

جهان متنوع و نوآورانه مارول میلیو‌ن‌ها طرفدار قدیمی، از جمله خود ما را به ارمغان آورده است. گرد هم آوردن استودیوهای توسعه برنده جایزه اسکوئر انیکس با داستان‌سرایی خارق العاده مارول جهت تاسیس هسته‌های سرگرمی جدید هیجان انگیز است. این همکاری حاوی شوق و استعداد، تجارب حماسی و تخیلی را خلق می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد ابرقهرمانان رویایی خود را به شکلی بی‌نظیر به زندگی بیاورند.

همچنین در این بسته مطبوعاتی تایید شد که بازی جدید Avengers توسط استودیو کریستال داینامیکس که به تازگی بازی‌های Tomb Raider و Rise of the Tomb Raider را ساخته با همکاری استودیو ادیوس مانتریال که ساخت مجموعه Deus Ex و جدیدترین بازی‌های آن یعنی Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided را در کارنامه دارد، ساخته خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده