نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال حضور بازیگر سریال Veep در فیلم Venom

کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با رید اسکات برای حضور در فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با بازیگر دیگری برای حضور در فیلم Venom است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، سونی در حال مذاکره با رید اسکات برای پیوستن به جمع بازیگران این فیلم فرعی از دنیای مرد عنکبوتی است. این بازیگر بیشتر برای بازی در سریال Veep (ویپ) و My Boys و فیلم‌هایی چون Home Again و Dean شناخته شده و در فیلم Under the Eiffel Tower نیز حضور خواهد داشت. با وجود اینکه که شاید اسکات گزینه مناسبی برای بازی در نقش کارنیج (Carnage) به نظر برسد، اما ورایتی می‌گوید که او قرار نیست نقش این شخصیت را در فیلم Venom بازی کند.

ورایتی اضافه کرد که اگر اسکات پیشنهاد سونی را برای حضور در فیلم Venom قبول کند، او نقش دکتری را بازی خواهد کرد که روی سیمبیوت کار می‌کند. جاستین کرول، خبرنگار وب‌سایت ورایتی می‌گوید که از منابع نزدیک به فیلم شنیده که این دکتر در آزمایشگاهی که متعلق به شخصیت ریز احمد است، کار می‌کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که هنوز هیچ بازیگری برای نقش کارنیج در فیلم Venom انتخاب نشده و مشخص نیست که این شخصیت در این فیلم حضور خواهد داشت یا ونوم باید با شخصیت دیگری مبارزه کند.

venom

اگرچه قرار نیست شاهد حضور مرد عنکبوتی در فیلم Venom باشیم، اما این شخصیت احتمالا در دیگر فیلم‌های فرعی که براساس دنیای کامیک مرد عنکبوتی در دست ساخت است، حضور خواهد داشت. یش از این، حضور تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است) و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، در این فیلم تایید شده بود. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر،کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که قرار است توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شود.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. اخیرا نیز اعلام شده که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا اواخر ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) عقب افتاده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده