نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

جنی اسلیت به جمع بازیگران فیلم Venom اضافه شد

کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن جنی اسلیت به جمع بازیگران فیلم ونوم (Venom) برای بازی در یک نقش نامشخص خبر داد.

هفته گذشته، خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه میشل ویلیامز در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Venom است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم مورد انتظار تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جنی اسلیت، بازیگر فیلم‌هایی چون Obvious Child، بااستعداد (Gifted) و این یعنی جنگ (This Means War) و صداپیشه انیمیشن‌هایی چون زوتوپیا (Zootopia) و فیلم لگو بتمن (The Lego Batman Movie)، در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Venom است.

اطلاعات زیادی از نقش اسلیت از جمله نام نقش او در فیلم Venom منتشر نشده است، اما ورایتی اضافه کرد که او قرار است نقش یک دانشمند را در این فیلم بازی کند. با این حال، مشخص نیست که کدام یک از شخصیت‌های دنیای کامیک مارول قرار است در این فیلم حضور داشته باشند. با وجود این ممکن است که شخصیت اسلیت در فیلم Venom یک شخصیت کاملا جدید باشد. پیش از این، حضور تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم در این فیلم تایید شده بود. علاوه بر این، اخیرا حضور ریز احمد، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) در فیلم Venom نیز برای بازی در یک نقش نامشخص تایید شده و او ممکن است نقش کارنیج (Carnage) را در این فیلم بازی کند.

علاوه بر این، سونی تایید کرده که کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، در حال بازنویسی فیلمنامه فیلم Venom است. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، به همراه جف پینکنر،‌ نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، بوده است. کارگردانی فیلم Venom نیز بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. اخیرا نیز اعلام شده که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا اواخر ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) عقب افتاده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده