نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

سازنده سریال The Witcher معرفی شد

شبکه نتفلیکس (Netflix) سازنده سریال ویچر (The Witcher) را رسما تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس سازنده سریال The Witcher را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است، رسما تایید و معرفی کرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، لورن اشمیت هیسریش، تهیه کننده اجرایی آثاری چون سریال The Defenders (دیفندرز)، سریال Daredevil (دردویل) و سریال Power (پاور)، ساخت سریال این مجموعه فانتزی را بر عهده گرفته است. علاوه بر ساخت سریال، او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال The Witcher حضور خواهد داشت. علاوه بر هیسریش، شان دنیل و جیسون براون از کمپانی شان دنیل، به‌همراه توماس باگینسکی و جارک ساوکو از کمپانی Platige Image، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور خواهند داشت.

اندری ساپکوفسکی، نویسنده هشت رمان فانتزی ویچر، نیز به‌عنوان مشاور در تیم ساخت و تولید سریال The Witcher حضور خواهد داشت و به ساخت آن کمک خواهد کرد. توماس باگینسکی که پیش از این، کارگردانی ویدیوهای آغازین هر سه بازی The Witcher و همچنین کارگردانی اولین تیزر تریلر بازی Cyberpunk 2077 را بر عهده داشته است، کارگردانی حداقل یک قسمت از هر فصل سریال The Witcher را بر عهده خواهد داشت. با این حال، کمپانی سی‌ دی پراجکت رد (CD Projekt RED) که وظیفه ساخت سه‌گانه بسیار موفق بازی The Witcher را بر عهده داشته است، نقشی در ساخت سریال آن نخواهد داشت.

با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ انتشار، اسامی بازیگران و نام دیگر کارگردان‌های سریال The Witcher اعلام نشده است و در حال حاضر فیلمنامه این سریال در دست نوشتن است.


منبع Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده