نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

احتمال حضور وودی هارلسون در فیلم Venom

وودی هارلسون در حال انجام مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور و بازی در فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) است.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Venom در استودیو فیلمسازی پاین وود آتلانتا رسما آغاز و ماه گذشته نیز تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از داستان، اتفاقات و حتی فهرست بازیگران این فیلم مورد انتظار در دسترس است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا باید شاهد حضور بازیگر دیگری در فیلم Venom باشیم. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، وودی هارلسون در حال انجام مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور و بازی در این فیلم است. با این حال، اطلاعات بیشتری در مورد نقش احتمالی هارلسون در این فیلم منتشر نشده و مشخص نیست که او قرار است نقش چه شخصیتی را در فیلم Venom بازی کند.

با این حال، برخی اعتقاد دارند که هارلسون ممکن است که نقش شرور و منفی کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج (Carnage) را در فیلم Venom بازی کند. این در حالی است که کمپانی سونی پیکچرز هنوز حضور این شخصیت را در این فیلم تایید یا تکذیب نکرده و حضور این شخصیت در این فیلم هنوز در حد شایعه است. ورایتی در ادامه اضافه کرد که هارلسون قرار است نقش یک پیرو و طرفدار را در فیلم Venom بازی کند. هارلسون بیشتر برای بازی در فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) شناخته شده و در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

woody harrelson true detective

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، سونی پیکچرز تا به امروز تنها حضور هاردی را در این فیلم رسما تایید و اعلام کرده است. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده