نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تصویر از شروع فیلمبرداری فیلم Han Solo

استودیو لوکاس فیلم اولین تصویر رسمی از شروع تولید و فیلمبرداری فیلم هان سولو را منتشر کرد.

اواسط ماه بهمن بود که کریس میلر با انتشار تصویری در شبکه‌های مجازی از شروع فیلمبرداری فیلم Han Solo خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ لوکاس فیلم با انتشار تصویری گروهی از بازیگران و برخی از عوامل این فیلم، از آغاز رسمی فیلمبرداری فیلم Han Solo خبر داده است. در این تصویر، شاهد برخی از بازیگران حاضر در این فیلم هستیم که در کنار کریس میلر و فیل لرد، کارگردان‌های فیلم Han Solo، حضور دارند. همچنین در این تصویر شاهد چهره‌های جدیدی نیز هستیم. لوکاس فیلم با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی جنگ ستارگان اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Han Solo رسما از تاریخ ۲۰ فوریه (۲ اسفند) در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo Movie New Cast Image Released

پیش از این تایید شده بود که اتفاقات فیلم Han Solo پیش از اتفاقات فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope)، رخ خواهد داد و تمرکز آن بر روی اولین ملاقات و برخورد هان سولو با لاندو کالریسیان است. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان، امیلیا کلارک در نقشی نامشخص و وودی هارلسون در نقش مربی هان سولو، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Han Solo تایید شده بود. 

تندی نیوتون، بازیگر سریال وست‌ ورلد (Westworld) و فیبی والر-بریج بازیگر سریال Fleabag، جدیدترین بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Han Solo تایید شده است. همچنین اعلام شد که جوناس سوآتامو، بسکتبالیست فنلاندی، ایفاگر نقش چوباکا در این فیلم خواهد بود. او پیش از این در فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) ایفاگر نقش چوباکا بود و در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) نیز حضور دارد. کریس میلر و فیل لرد با انتشار بیانیه‌ای مشترک در این رابطه گفتند:

تماشای چنین افرادی که الهام گرفته از تمامی مردم جهان هستند و صدای منحصر به فردی دارند، تنها برای خلق یک اثر هنری در اینجا حضور دارند و در کنار هم جمع شده‌اند و این چیزی کمتر از یک معجزه است. ما نمی‌توانیم به چیز عجیب‌تر یا بامزه‌تر دیگری فکر کنیم چون ما فکر می‌کنیم احساس واقعی خود را بیان کرده‌ایم و واقعا خوش شانس هستیم.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، اکران این فیلم تا دسامبر ۲۰۱۸ عقب افتاده است. طبق گفته منابع آگاه وب‌سایت Making Star Wars در صنعت سینما، فیلم Han Solo در روز پنج شنبه ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Star Wars: The Last Jedi، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده