نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

کالوم ترنر احتمالا ایفاگر نقش برادر نیوت در فیلم Fantastic Beasts 2 خواهد بود

کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با کالوم ترنر برای بازی در نقش برادر نیوت اسکمندر در فیلم Fantastic Beasts 2 است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them را برای شما فاش کند.

طبق خبرهای منتشر شده، قرار است در دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها)، شاهد حضور برادر نیوت اسکمندر باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کالوم ترنر، بازیگر فیلم اتفاق سبز (Green Room)، در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش برادر نیوت اسکمندر در فیلم Fantastic Beasts 2 است. هرچند در این خبر دقیقا اشاره نمی‌کند که او قرار است نقش برادر نیوت را بازی کند، اما در فیلم اول Fantastic Beasts به برادر نیوت که تسئوس نام دارد، اشاره کوتاهی شده بود.

با این حال جزئیات بیشتری از برادر نیوت در دسترس نیست. در نسخه اصلی فیلم Fantastic Beasts، تسئوس به نیوت نامه‌ای نوشته بود که در مورد شخصیت گریندل والد توضیح داده بود. در این نامه او از دردسرهایی که گریندل والد ایجاد کرده حرف زده بود و اضافه کرد که تصمیم گرفته است شخصا به دنبال دستگیری او برود. تسئوس یک کارآگاه دنیای جادوگری است که در نسخه اصلی فیلم Fantastic Beasts با شخصیت پرسیوال گریوز نیز صحبت کوتاهی کرده بود، اما این دو صحنه از این فیلم در نهایت از نسخه نهایی فیلم Fantastic Beasts حذف شده است.

Callum Turner

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 2 مانند قسمت اول بر عهده جی. کی. رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. تاکنون حضور ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد و جود لاو در نقش دامبلدور جوان، در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید شده است. فیلمبرداری این فیلم از تابستان امسال آغاز خواهد شد و اتفاقات این فیلم در شهر پاریس رخ خواهد داد

آبان سال گذشته بود که کمپانی برادران وارنر حضور دامبلدور جوان را در Fantastic Beasts 2 تایید کرد. طبق این خبر، این فیلم قرار است به بررسی رابطه تاریخی دامبلدور و گریندل والد بپردازد و همچنین شاهد صحنه‌هایی فوق العاده‌ای بین داملبدور و نیوت اسکمندر نیز خواهیم بود. با این وجود، یتس توضیحات بیشتری در مورد اینکه قرار است چگونه از این شخصیت برای پیشبرد داستان فیلم دوم استفاده شود، ارائه نداد.

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده