نویسنده: محمود محرابی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

پوکمون افسانه‌ ای بازی Pokemon Go معرفی شد

بالاخره تریلر معرفی پوکمون افسانه‌ای بازی Pokemon Go توسط نیانتیک لبز عرضه شد

 همانطور که اخبار ماه گذشته را در زومجی را دنبال کردید، قرار بود که پوکمون افسانه‌ای (Legendary) به بازی Pokemon Go اضافه شود. بالاخره در این هفته و به مناسبت اولین سالگرد انتشار بازی، این پوکمون را در بازی خواهیم دید.

در اولین قدم،‌ بازیکنان در تمام نقاط جهان باید در زمان فستیوال Pokemon Go Fest به اندازه‌ی کافی موجودات درون بازی را جمع کنند. اگر این شرط اجرا شود، یک پوکمون افسانه‌ای در Grant Park شیکاگو در جریان فستیوال Pokemon Go ظاهر می‌شود. در قدم بعد اگر بازیکنان حاضر در پارک موفق به شکست او شوند، این پوکمون بعد از این رویداد در نقاط دیگر جهان هم ظاهر می‌شود. البته اطلاعاتی در مورد اینکه اگر در جریان رویداد این هفته، بازیکنان موفق به شکست این پوکمون نشوند منتشر نشده است. همچنین نیانتیک لبز تصمیم گرفته تا این رویداد را به صورت زنده و در توییچ پخش کند.

همچنین ویدیویی برای معرفی این پوکمون توسط این شرکت منتشر شده است. اینطور که از این ویدیو برداشت می‌شود، روش جنگ پوکمون افسانه‌ای مثل همان روش معمول Raid Battles است و بازیکنان به صورت تیمی با او می‌جنگند. در صورت پیروزی می‌توانند پوکمون افسانه‌ای را برای خود کنند. 

البته کسانی که در رویداد شیکاگو حضور نخواهند داشت، در آینده خواهند توانست با این پوکمون افسانه‌ای مبارزه کرده و صاحب آن شوند. جدا از اخبار فستیوال پوکمون، همانطور که در زومجی خواندید آپدیت جدیدی برای بازی Pokemon Go منتشر شده است. در این‌ آپدیت برخی از باگ‌ها رفع شده و چندین قابلیت جدید از جمله لازم نبودن به بازگشت دوباره به باشگاه برای توت دادن به پوکمون‌ها اضافه شده است. برای دیدن تمام ویژگی‌های این آپدیت به لینک خبر بروید. در ادامه شما را به دیدن ویدیوی معرفی این پوکمون دعوت می‌کنم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده