نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: مبلغ نهایی جایزه به ۲۴.۷ میلیون دلار رسید

مبلغ جایزه‌ی این دوره از مسابقات The International 7 بازی Dota 2 نهایتا به رقم ۲۴.۷ میلیون دلار رسید.

مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 از تاریخ شانزدهم مرداد کار خود را آغاز کرد و تا بیست و یکم مردادماه ادامه یافت و نهایتا تیم Team Liquid توانست با غلبه بر حریفان، در جایگاه نخست مسابقات قرار گیرد و جایزه‌ی ۱۰.۸ میلیون دلاری را به دست آورد. حال و مطابق آخرین اخبار بازی، مبلغ نهایی جایزه‌ی این دوره از مسابقات به رقم ۲۴ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۹۱۶ دلار رسیده است.

Dota 2

سال گذشته مقدار جایزه‌ی جمع‌شده برای مسابقات جهانی سالانه‌ی بازی Dota 2 به رقم ۲۰ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۶۰ دلار رسید که در آن زمان بزرگ‌ترین جایزه‌ی تاریخ ورزش‌های الکترونیک به حساب می‌آمد؛ ولی ماه گذشته جایزه‌ی امسال با عبور از این مبلغ رکورد جدیدی را ثبت کرد. در ادامه، جایزه‌ی امسال به روند صعودی خود ادامه داد و نهایتا با پایان مهلت خریداری بتل پس و محصولات مرتبط نظیر صندوق کالکتور کَش و Levelهای افزایش سطح بوک به رقم ۲۴ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۹۱۶ دلار رسید. مقدار جایزه‌ی دریافتی هر یک از تیم‌ها نیز با نهایی شدن مبلغ جایزه‌ی امسال دستخوش تغییراتی شده است که در تصویر زیر به وضوح قابل مشاهده است.

Dota 2

مهلت خرید محصولاتی نظیر کتاب مخصوص مسابقات اینترنشنال امسال، Levelهای افزایش سطح بوک و صندوق کالکتور کَش امسال با آپدیت روز گذشته به پایان رسید و از این تاریخ امکان خریداری این محصولات از فروشگاه بازی Dota 2 وجود ندارد. شایان ذکر است که کتاب مخصوص مسابقات The International 7 در تاریخ ۲۷ شهریور (هجدهم آگوست) منقضی خواهد شد و کاربران بتل پس کمتر از یک ماه برای استفاده از امکانات بوک فرصت دارند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده