نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

احتمالا دنیل دای کیم جایگزین اد اسکرین در فیلم Hellboy خواهد بود

بعد از اینکه اد اسکرین از نقش بن دیمیو در فیلم Hellboy کناره‌گیری کرد، گزارش شده که تیم تولید در مذاکرات است تا دنیل دای کیم را جایگزین او کند.

همان‌طور که می‌دانید، چند وقت اخیر اعلام شده بود که اد اسکرین قرار است نقش شخصیت بن دیمیو را که اصالتی شرقی دارد در فیلم پسر جهنمی (Hellboy) ایفا کند. درست بعد از انتشار این خبر، اسکرین با حجم زیادی از اعتراضات طرفداران روبه‌رو شد و برای مقابله با تصور نژادپرستی از این نقش کناره‌گیری کرد. حال بر اساس گزارش‌های هالیوود ریپورتر، مثل اینکه تیم تولید در مذاکرات مختلف است تا دنیل دای کیم، بازیگر سریال هاوایی فایو-زیرو (Hawaii Five-0) و سریال لاست (LOST) را به لیست بازیگران جدیدترین اثر کمپانی لاینزگیت با همکاری کمپانی Millennium یعنی فیلم Hellboy اضافه کند. او قرار است جایگزین اد اسکرین در نقش کاپیتان بن دیمیو باشد. بن دیمیو یک عضو نظامی زمخت و نیرومند از مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه (Bureau for Paranormal Research and Defense) است که به خاطر یک طلسم می‌تواند تبدیل به یک جگوار شود. با توجه به اینکه شخصیت خلق‌شده توسط مایک میگنولا از نژاد ژاپنی-آمریکایی است، زمانی که اد اسکرین این نقش را قبول کرد با حجم زیادی از اعتراضات روبه‌رو شد.

همچنین خبر رسیده که دیوید هاربر، بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) قرار است نقش قهرمان اصلی داستان یا همان پسر جهنمی این فیلم را ایفا کند. گفته شده که فیلمبرداری این اثر از ماه سپتامبر سال جاری آغاز خواهد شد. ایان مک‌شین، بازیگر سریال خدایان آمریکایی (American Gods) و سریال چوب خشکیده (Deadwood)، نقش پدرخوانده‌ی پسر جهنمی به نام پروفسور ترور براتنهولم ملقب به پروفسور بروم را ایفا می‌کند. همچنین میلا یوویچ، بازیگر فیلم عنصر پنجم (The Fifth Element) و سری فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil)، قرار است نقش شخصیت منفی و منفور داستان یعنی ملکه خونین را بازی کند و ساشا لین، بازیگر فیلم عزیز آمریکایی (American Honey)، نقش آلیس موناهن را در این فیلم ایفا می‌کند. پنه‌لوپه میچل، بازیگر سریال بیشه شوکران (Hemlock Grove)، هم نقش جادوگری به نام گانیدا را ایفا خواهد کرد. 

Hellboy

کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، خواهد بود. اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی نیز روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. لری گوردن و لوید لوین به همراه مایک ریچاردسون و کمپانی دارک هورس (Dark Horse Entertainment) از جمله افرادی هستند که تهیه و تولید این اثر مورد انتظار را بر عهده دارند.

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد و ابتدا در کتاب‌های کامیک کمپانی Dark Horse حضور داشت. هل‌بوی یک شخصیت جهنمی و اهریمنی است که در اواخر جنگ جهانی دوم از جهنم احضار شده است. او توسط پروفسور ترور براتنهولم در مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه رشد داده شد و قوی‌تر از قبل شد و مدت خیلی کمی بعد از آن نامش به‌عنوان «بزرگ‌ترین کاراگاه مخفی جهان» ثبت شد. ماجراجویی‌ها و داستان‌های این شخصیت در کتاب‌های کامیک خیلی زیاد و بی‌شماری نوشته شده و به چاپ رسیده است؛ به‌عنوان مثال، داستان زمانی که در مرکز تحقیقات بود، داستان زمانی که تنها یک پسربچه بود و حتی ماجراهای زمانی که او بعد از مرگش روی زمین در جهنم به سر می‌برد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده