// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل The Revenge of Shinobi

بازی موبایل The Revenge of Shinobi شاید همانند گذشته خاطره‌انگیز نباشد، ولی همچنان شما را سرگرم نگه می‌دارد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

تا حالا پیش آمده که در میان انبوه بازی‌های نسل هشتمی و پر زرق و برق امروزی باز کنسول‌های قدیمی خود را از جعبه درآورید و به سراغ آن‌ها بروید؟ بازی‌های دو-سه نسل قبل با اینکه از گرافیک خاصی برخوردار نبودند ولی شدیدا سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز هستند. یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ویدیویی که خیلی از گیمرها با آن خاطره دارند، بازی The Revenge of Shinobi است که برای سگا جنسیس عرضه شده بود؛ بازی‌ای که روایتگر به قدرت رسیدن دوباره گروه خلافکاری به نام Zeed بود و جوی، قهرمان داستان، در جریان چند مرحله مختلف باید این Neo Zeed را برای همیشه از صحنه روزگار محو می‌کرد. حال به لطف سرویس Sega Forever، علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند آن را روی گوشی‌های موبایل خود تجربه و خاطرات گذشته را زنده کنند.

بازی موبایل The Revenge of Shinobi

به لطف سرویس Sega Forever می‌توان بازی‌های سگا جنسیس را تجربه کرد

در همین ابتدا بگویم که اگر می‌خواهید از تبلیغ‌های درون برنامه‌ای و مشاهده مدام ویدیوهای مختلف راحت باشید، باید نسخه‌ی پولی بازی موبایل The Revenge of Shinobi را با قیمت ۱.۹۹ دلار خریداری کنید. همچنین ویژگی دیگری که نسخه‌ پولی بازی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، این است که به صورت آفلاین نیز می‌توانید بازی خود را ذخیره و بازی کنید. در غیر این صورت همیشه باید آنلاین باشید. سرویس Sega Foever سرویس بسیار جالب و خوبی است، زیرا می‌توانیم بازی‌های سگا جنسیس را روی گوشی‌های موبایل خود تجربه کنیم، ولی چه خوب می‌شد تیم سازنده تا حدی کنترلر و نحوه حرکات بازیکن را بهینه‌سازی می‌کرد و از آن حالت کنترل کلاسیک و خشک قدیمی خارج می‌کرد. با این‌حال این گفته بدین معنا نیست که نمی‌توانید شخصیت بازی را به درستی کنترل کنید؛ بلکه این کار به‌راحتی صورت می‌گیرد، ولی در ابتدای کار طول می‌کشد تا به آن عادت کنید.

از نظر گیم‌پلی و اتمسفر، بازی دقیقا همان نسخه سگا جنسیس است که روی پلتفرم موبایل پورت شده باشد؛ با همان گرافیک، با همان قابلیت‌های نینجای بازی و همان چالش‌های همیشگی. ولی این‌‌بار چالش‌های بازی بیشتر از قبل شده‌‌اند؛ زیرا بازی را باید روی گوشی‌ موبایل اجرا کنید. بحث گرافیک شد و باید بگویم که گرافیک قدیمی بازی اندروید و آیفون The Revenge of Shinobi به ما می‌گوید که یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده اصلا نیازی به گرافیک‌های امروزی ندارد؛ بلکه با ساده‌ترین گرافیک و طراحی نیز می‌توان بهترین اثر را خلق کرد.

بازی موبایل The Revenge of Shinobi

در این میان، تنها موردی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، تعداد Healthهایی است که در اختیار دارید. جدای از نوار سلامت‌تان که پس از ضربه خوردن‌های متعدد به پایان می‌رسد، یک Health کلی نیز در اختیار دارید که اگر تمام شد، مهم نیست در کدام مرحله هستید، بازی شما را به اولین مرحله باز می‌گرداند. از این‌رو ذخیره کردن بازی یکی از نکاتی است که حتما باید آن را رعایت کنید. در آخر، بازی موبایل The Revenge of Shinobi شاید جذابیت و حس نوستالژی گذشته خود را کامل در اختیار نداشته باشد، ولی همچنان شما را در دنیای زیبای شینوبی غرق می‌کند. اگر دلتان برای بازی‌های سگا جنسیس تنگ شده است، حتما این بازی را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Revenge of Shinobi


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده