نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری فیلم 4 Avengers به پایان رسید

کمپانی مارول استودیو از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) خبر داد.

از اوایل ماه بهمن سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد و در تابستان امسال برادران روسو پیش از برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال اعلام کردند که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. مدت کوتاهی بعد و در ماه مرداد امسال، برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما به کار خود پایان داده است. حدود یک سال پیش بود که فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War آغاز شد و حال برادران روسو با انتشار تصویری اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 به پایان رسیده است. در این تصویر، یک کیک بسیار بزرگ دیده می‌شود که تمرکز آن روی شخصیت تانوس است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4 Wrap Filming

با انتشار دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، فاز سوم دنیای سینمایی مارول به کار خود پایان خواهد داد. همچنین وب‌سایت جاست‌جارد اخیرا تصاویری را از آخرین روز فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 منتشر کرده که سوالات طرفداران را در مورد این فیلم افزایش داده است. طبق تصاویری که طی روزهای گذشته از محل فیلمبرداری این فیلم در آتلانتا منتشر شده و احتمالا بخش مهمی از داستان فیلم Avengers 4 را فاش خواهد کرد، شخصیت کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، با لباس فیلم Avengers به‌همراه شخصیت هالک با بازی مارک روفالو و آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور حضور دارند و این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که شخصیت مرد مورچه‌ای با بازی پل راد، نیز در این صحنه از فیلم حضور دارد. اما اگر به دست شخصیت‌ها دقت کنید، چیزی ساعت مانند در روی دست آن‌ها دیده می‌شود و آیا این به معنای تایید سفر در زمان در فیلم Avengers 4 است؟ شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ماه گذشته، مارول (Marvel) سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده