نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر دیگری در فصل سوم سریال Daredevil تایید شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس حضور بازیگر دیگری را در فصل سوم سریال دردویل (Daredevil) تایید و اعلام کردند.

ادامه این مطلب ممکن است که پایان سریال The Defenders را برای شما فاش کند.

در پایان سریال The Defenders (دیفندرز) مشاهده کردیم که مت مورداک ملقب به دردویل با بازی چارلی کاکس، در تونلی زیر ساختمان میدلند سرکل که در پایان این سریال منفجر شد، حضور داشت و همراه با این ساختمان دفن شد. با این حال، در لحظات پایانی سریال متوجه شدیم که مت مورداک به نحوی از این انفجار جان سالم به در برده است و او را در روی یک تخت در یک کلیسا مشاهده کردیم که راهبه‌ها در حال مراقبت از او بودند. بسیاری اعتقاد دارند که فصل سوم سریال Daredevil قرار است براساس اقتباسی از کامیک‌هایی چون Daredevil: The Man Without Fear و «تولد دوباره» (Born Again) که هر دو کامیک اثر فرانک میلر هستند، تولید و منتشر شود. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه نت فلیکس (Netflix) حضور بازیگر دیگری را در فصل سوم سریال Daredevil تایید و اعلام کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جوآن ولی به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده و قرار است نقش خواهر مگی را بازی کند. خواهر مگی یا مگی مورداک، در واقع مادر مت مورداک است و او قرار است به مت کمک کند تا او دوباره بتواند به‌عنوان دردویل به مبارزه با جرم و جنایت بپردازد و قطعا جالب خواهد بود که مت مورداک هویت واقعی خواهر مگی را متوجه شود. جوآن ولی بیشتر برای بازی در سریال‌هایی چون Wolf Hall و دختر شایعه‌ساز (Gossip Girl) و فیلم Willow (بید) به کارگردانی ران هاوارد، شناخته شده است.

Willow

هنوز تاریخ پخش فصل سوم سریال Daredevil تایید و اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که فصل سوم این سریال در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شود. ماه آبان امسال، مارول اعلام کرد که سازنده جدیدی برای ساخت فصل سوم سریال Daredevil استخدام کرده است. اریک اولسن، نویسنده سریال‌هایی چون Unforgettable، کماندار (Arrow) و مردی در قلعه بالا (The Man in the High Castle)، ساخت فصل سوم سریال Daredevil را بر عهده گرفته و جانشین داگ پتری و مارکو رامیرز، سازندگان فصل دوم این سریال، شده است. علاوه بر ولی، تاکنون حضور چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویلسون بتل در یک نقش نامشخص، در فصل سوم سریال Daredevil تایید و اعلام شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده