// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

آپدیت جدید نسخه ایکس باکس وان بازی PUBG منتشر شد

استودیو Bluehole آپدیت جدیدی را برای بهبود و رفع ایرادات نسخه ایکس‌باکس وان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلو‌هول (Bluehole) آپدیت جدیدی برای نسخه ایکس باکس وان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر کرد که برخی از ایرادات بازی را برطرف و ویژگی‌های جدیدی را برای تنظیم هدف‌گیری به بازی اضافه می‌کند. دیگر تغییرات اضافه‌شده شامل افزایش قدرت سلاح در مقابل وسایل نقلیه می‌شود و در آن سو برخی بهبود‌های گرافیکی در بخش PhysX و VFX نیز به چشم می‌خورد که به جزئیات آنها اشاره‌ای نشده است.

سازندگان در استودیو بلو‌هول برای این آپدیت و تغییرات یاد شده از کلمه «قدم‌به‌قدم» استفاده کردند؛ چرا که بسیاری از تغییرات برای بهبود تدریجی بازی به آن اضافه شده است. بروزرسانی یاد شده تمامی ایرادات بازی را برطرف نمی‌کند، اما به گفته سازندگان می‌توان آن را نقطه آغازی برای کامل شدن نسخه نهایی PUBG دانست تا بازی بتواند هرچه زودتر از فاز «دسترسی زودهنگام»‌ و سرویس Game Preview ایکس‌باکس وان خارج شود.

فرايند یاد شده در ماه دسامبر گذشته (آذرماه) آغاز شد؛ زمانی که سازندگان پس از انتشار بازی مذکور برای Xbox One اولین آپدیت بزرگ آن را با حجم ۴.۷ گیگابایت برای بازی منتشر کردند که به جلوه‌ها و عملکرد این بازی بتل رویال بهبود بخشید.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds ماه گذشته برای ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست تنها در ۴۸ ساعت بیش از ۲ میلیون کاربر را به خود جذب کند، اما در آن سو بازی ایرادات زیادی را به همراه داشت.

PlayerUnkown’s Battlegrounds

در ادامه می‌توانید از جزئيات آپدیت جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی ایکس‌باکس وان باخبر شوید:

گیم‌پلی

  • شتاب هدف‌گیری هم‌اکنون از بخش تنظیمات داخل بازی قابل تغییر است
  • قدرت آسیب زدن سلاح در مقابل وسایل نقلیه افزایش یافته است. سازندگان قرار است روند بازی و بازخوردهای بازیکنان را مورد بررسی قرار دهند تا تمامی متعادل‌سازی‌های موردنیاز در این بخش اعمال شود
  • بخش حریف‌يابی FPP Solo در سرور‌های آمریکای شمالی، اروپا و Oceanic اضافه شده است. به‌زودی و در صورت امکان حالت‌های دیگری نیز برای مناطق مختلف اضافه می‌شود
  • رفع ایرادی که باعث می‌شد که نور و سایه‌های داخل اتاق حالت کدری به خود بگیرند

بهینه‌سازی‌ها

  • بهبود عملکرد PhysX
  • Server FPS و Client FPS کمی افزایش یافته است
  • برخی از VFXها بهینه‌سازی شده‌اند

تنظیمات

  • قابلیت فعال و غیر فعال کردن موسیقی به بخش تنظیمات اضافه شده است

رفع ایرادات

  • برخی از ایراداتی که منجر به کرش یا بیرون افتادن از بازی می‌شد، برطرف شده است
  • رفع ایراد مربوط به بخش رابط کاربری (UI)، زمانی که چند کاربر قصد داشتند از یک منبع لوت کنند

 برای اطلاع بیشتر از خبر‌های پیشین بازی PUBG می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده