// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

نتفلیکس سریال Ozark را برای فصل سوم تمدید کرد

شبکه استریم نتفلیکس طی آخرین اقدام خود سریال Ozark را برای فصل سوم تمدید کرد. با زومجی همراه باشید.

 بنا به پست ارسال شده از سوی جیسون بیتمن، ستاره‌ی سریال Ozark، شبکه استریم نتفلیکس این سریال را برای فصل سوم تمدید کرده است. این سریال جنایی روایت‌گر داستان برنامه‌ریز مالی به نام مارتی بیرد است که پس از متوقف شدن برنامه پولشویی یکی از کارتل‌های مواد مخدر مکزیکی به سرعت به همراه همسرش با بازی لورا لینی جهت پرداخت بدهی‌اش به رهبر کارتل از شیکاگو به محلی در منطقه اوزارکس میزوری نقل مکان می‌کند. حال او برای تسویه بدهی‌اش مجبور است بار دیگر به صورت مخفیانه و دور از چشمان ماموران قانون به پولشویی ادامه دهد. شما در ادامه می‌توانید متن مربوطه با پست توییتری جیسون بیتمن را مشاهده کنید:

من برای خودم بسیار خوشحالم؛ اما در عوض برای مارتی نگران هستم. فصل سوم اوزارک به صورت رسمی در راه است.

Ozark Season 2

در فصل دوم اوزارک که اوخر ماه آگوست روی آنتن رفت شاهد غرق شدن هر چه بیشتر مارتی و خانواده‌اش در دنیای جرم و جنایت بودیم. با توجه به پست بیتمن دور از ذهن است که وضعیت این خانواده آمریکایی نسبت به گذشته بهتر شود. در حال حاضر اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری مبنی بر تاریخ انتشار از شبکه Netflix یا تعداد اپیزود‌ها از سوی سازندگان این سریال منتشر نشده است.

فصل سوم سریال اوزارک در حالی در راه است که این سریال توانست در مراسم امی ماه گذشته در پنج بخش مختلف از جمله بخش بهترین بازیگر برای بازی بیتمن نامزد دریافت جایزه این مراسم شود. جیسون بیتمن در نقش مارتی بیرد، لورا لینی در نقش وندی بیرد،سوفیا هابلیتس در نقش شارلوت بیرد، اسکایلر گرینتز در نقش جونا بیرد، جولیا گارنر در نقش روث لنگمور، جوردانا اسپیرو در نقش ریچل گریسون، جیسون باتلر در نقش روی پتی، اسای مورلاس در نقش دل و لیسا امری در نقش دارنل انسل از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفا نقش می‌پردازند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده