نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ساخت و پخش ادامه سریال Iron Fist لغو شد

شبکه نتفلیکس، بعد از پخش دو فصل، ادامه ساخت و پخش سریال مشت آهنین (Iron Fist) از استودیو مارول را لغو کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Iron Fist (مشت آهنین) از استودیو مارول، بعد از پخش دو فصل لغو شد. نماینده شبکه نتفلیکس و همچنین استودیو مارول در این مورد توضیح دادند:

سریال مشت آهنین از استودیو مارول، قرار نیست برای فصل سوم باری دیگر به شبکه نت فلیکس بازگردد. هر کسی که در بخش تلویزیونی مارول و همچنین شبکه نتفلیکس در حال فعالیت است، به کارهایی که در این مجموعه کرده افتخار می‌کند. ما از تمام کارها و سخت‌کوشی‌هایی که بازیگران فوق‌العاده این مجموعه، عوامل و همچنین تهیه کننده‌ها انجام دادند، سپاسگزار هستیم. همچنین ما از افرادی این دو فصل سریال را تماشا کرده‌اند و در طول این سری با ما در حال مشارکت بودند تشکر می‌کنیم. با اینکه این سریال کارش در شبکه Netflix به پایان رسیده، اما شخصیت آیرون فیست جاویدان همچنان زندگی خواهد کرد.

سریال آیرون فیست، یکی از مجموعه‌هایی به حساب می‌آید که با همکاری استودیو مارول و همچنین شبکه Netflix ساخته شده اما در این میان، اولین سریالی محسوب می‌شود که کنسل شده است. علاوه بر آیرون فیست، سریال Punisher (پانیشر)، سریال Daredevil (دردویل)، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال Luke Cage (لوک کیج) دیگر مجموعه‌هایی هستند که در این دسته قرار می‌گیرند.

Iron Fist

از آنجایی که سریال آیرون فیست لغو شده، می‌توان منجر به این شود که فصل دوم سریال Defenders (مدافعان) هم دیگر ساخته نشود که بعید به نظر می‌رسد. با این حال، جف لوب رئیس بخش تلویزیونی استودیو Marvel در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که ساخت فصل دوم این مجموعه‌ی تیمی از شبکه نتفلیکس، فعلا در حال حاضر در برنامه‌ها قرار ندارد اما کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ دهد.

همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره شد، سریال دردویل در دسته‌ی مجموعه‌های همکاری مارول و نتفلیکس است. اولین قسمت از فصل سوم سریال دردویل قرار است در تاریخ جمعه، ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) پخش شود. علاوه بر آن، فصل دوم سریال پانیشر هم قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود و از طرف دیگر سریال جسیکا جونز هم در حال حاضر مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

همانطور که نماینده‌های مارول و نتفلیکس در صحبت‌های خود به طرفداران اعلام کردند، همچنان این امید وجود دارد که شخصیت مورد علاقه‌ی آنها زندگی کند و زنده بماند؛ حال چه به صورت نقش‌های کوتاه یا چه به صورت یک سریال اختصاصی جدید مانند Heroes for Hire که در آن، لوک کیج و آیرون فیست با هم متحد شوند یا حتی مانند سری Daughters of the Dragon به همراه میستی نایت و کالین وینگ.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده