نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

تصویری واضح‌تر از لباس مرد عنکبوتی و میستریو در فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که نگاه بهتر و واضح‌تری از لباس اسپایدرمن و میستریو را ارائه می‌کند.

به‌تازگی فیلمبرداری و تولید یک صحنه فستیوال خیابانی در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در شهر لیبرک در کشور چک در حال انجام بوده که در طی این مدت شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای بسیاری از جمله ویدیویی از مبارزه مرد عنکبوتی با لباس سیاه رنگ و جدیدش با یک دشمن نامشخص، بودیم. علاوه بر این، به‌تازگی تصاویر و ویدیویی از شخصیت میستریو با بازی جیک جیلنهال، نیز منتشر شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور این ابرشرور محبوب دنیای کامیک مارول هستیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) منتشر شده است که نگاه بهتری از لباس جدید اسپایدرمن و لباس میستریو را ارائه می‌دهد.

در اولین تصویر، اسپایدرمن با بازی تام هالند، دیده می‌شود که به خوبی لباس جدید و سیاه رنگش که ظاهرا برای ماموریت‌های مخفیانه طراحی شده، قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد که مارول برای طراحی این لباس از لباس اسپایدرمن نوآر (Spider-Man Noir) و لباس شیلد شخصیت اسپایدرمن الهام گرفته است. با توجه به اینکه اتفاقات فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است پس از اتفاقات فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) جریان داشته باشد و با توجه به حضور نیک فیوری و ماریا هیل در این فیلم، می‌توان نتیجه گرفت که اسپایدرمن در حال همکاری با سازمان شیلد یا یک سازمان مشابه است تا به آن‌ها در مبارزه با جرم و جنایت و دستگیری میستریو کمک کند و در این راستا احتمالا این لباس نیز برای این منظور طراحی شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

همچنین تصویر دیگری نیز از شخصیت میستریو در دنباله فیلم Spider-Man منتشر شده است که در این تصویر نمای بهتر و واضح‌تری از لباس این شخصیت قابل مشاهده است که به نظر می‌رسد که مارول برای طراحی این لباس از نسخه کلاسیک لباس این شخصیت ابرشرور الهام گرفته است. در این تصویر به خوبی شنل بنفش رنگ و لباس سبز رنگ این شخصیت با دستکش‌ها و چکمه‌های طلایی رنگ قابل مشاهده است که ظاهرا او توسط سازمان شیلد قرار است دستگیر شود، اما ادامه این صحنه ممکن است بسیار متفاوت‌تر باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده