نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۲۸: از داستان مجموعه Red Dead تا همه چیز درباره RDR2

لودینگ بیست و هشتم تمام و کمال به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر یعنی Red Dead Redemption 2 اختصاص دارد. با ما همراه باشید.

زمان زیادی تا روز جمعه، چهارم آبان باقی نمانده است. بازی Red Dead Redemption 2 که بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر است، جمعه این هفته عرضه خواهد شد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم لودینگ ۲۸ را به این بازی اختصاص دهیم. در بیست و هشتمین قسمت لودینگ، در دو بخش به طور مفصل به روایت داستان این مجموعه (بازی‌های Red Dead Revolver و Red Dead Redemption) پرداخته‌ایم، در بخش دیگری تمام آنچه را که از بازی می‌دانیم، فهرست کرده‌ایم و همچنین در یک بخش جذاب و بامزه، به توصیف بازی Red Dead Redemption 2 از زوایه‌ دیگری پرداخته‌ایم.

اما بازی RDR2 باعث نشده که در این قسمت از لودینگ بخش‌های همیشگی را فراموش کنیم. در دماسنج اخبار به سبک لودینگ را بازگو کردیم، در بخش تازه‌ها با میثم همراه شدیم و از بازی‌هایی گفتیم که این هفته قرار است عرضه شوند و در بخش از زومجی بپرسید نیز به سوالات شما پاسخ داده‌ایم. شما را به تماشای بیست و هشتمین قسمت از لودینگ دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده