نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴

انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home عقب افتاد؛ اولین تصویر از لباس مخفی کاری اسپایدرمن

به دلایلی نامشخص انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home عقب افتاده، اما تصویری از لباس مخفی کاری اسپایدرمن فاش شده است.

هفته گذشته اعلام شد که اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) امشب منتشر خواهد شد و حتی اطلاعات دو تریلر نیز برای انتشار ثبت شده بود که یک تریلر برای تبلیغ فیلم در آمریکای شمالی و تریلر دوم، تریلر بین المللی فیلم است که برای دیگر کشورهای جهان در نظر گرفته شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) عقب افتاده است. ساعاتی پیش دنیل‌آر‌پی‌کی با انتشار توییتی در صفحه خود اعلام کرد که ظاهرا کمپانی سونی پیکچرز در نظر ندارد امشب اولین تریلر دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را حداقل به صورت آنلاین منتشر کند.

با این حال، اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home در طول پنل سونی پیکچرز منتشر شده است که طبق توصیفات منتشر شده، در آن شاهد نمایش یک خلاصه از تعطیلات پیتر پارکر با بازی تام هالند و مبارزه با شخصیت میستریو با لباس کاملش با بازی جیک جیلنهال، هستیم، اما در پایان پنل سونی زمانی برای انتشار آنلاین این تریلر که با استقبال افراد حاضر مواجه شده بود، اعلام نشد و زمان انتشار آن نامشخص است. با این حال، گرچه از منتشر نشدن اولین تریلر این فیلم در طول امروز ناامید شده‌ایم، اما اولین تصویر رسمی از لباس سیاه رنگ و مخفی کاری اسپایدرمن در فیلم Spider-Man: Far From Home فاش شده که این لباس برای انجام ماموریت‌های سازمان شیلد طراحی و ساخته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

جمعه هفته گذشته اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: End Game (اونجرز: پایان بازی) منتشر شد و شاید همین موضوع باعث شده باشد تا سونی پیکچرز کمی در برنامه خود تغییرات ایجاد کند. با این حال، طبق گفته افراد حاضر در پنل صدا و برخی از دیالوگ‌های اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home کمی مشکل داشته است که شاید همین مشکل فنی باعث عقب افتادن زمان انتشار اولین تریلر این فیلم شده باشد. با اینکه هنوز تاریخی برای انتشار آنلاین اولین تریلر اعلام نشده است، اما وب‌سایت تریلرترک مدعی است که این تریلر احتمالا با اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) منتشر خواهد شد که اگر این خبر درست باشد، باید منتظر این تریلر در طول هفته باشیم.

فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده