نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

کمپانی tinyBuild امروز شش بازی جدید برای نینتندو سوییچ معرفی می‌کند

امروز کمپانی tinyBuild اولین رویداد HelloSwitch خود را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد معرفی شش بازی برای کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود.

کمپانی tinyBuild پس از انتشار بازی No Time to Explain در سال ۲۰۱۱ به یکی شناخته‌شده‌‌ترین و برجسته‌ترین ناشرین بازی‌های مستقل بدل شد. این کمپانی بازی‌هایی نظیر بازی SpeedRunners و بازی Party Hard در کارنامه دارد و همانند بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشرین، بازی‌هایی را نیز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر ساخته است که از میان آنها می‌توان به بازی Mr. Shifty و بازی Phantom Trigger اشاره کرد.

حال و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی خوش‌نام از برگزاری یک رویداد با نام HelloSwitch در شبکه‌های یوتیوب، توییچ و فیسبوک خبر داده است که طبق اعلام الکس نچیپورچیک، موسس و مدیرعامل کمپانی تاینی بیلد گیمز، در این رویداد شش بازی برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی خواهد شد. این رویداد توسط الکس نچیپورچیک میزبانی خواهد شد و امروز راس ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که چه بازی‌هایی از تاینی‌بیلد گیمز در این رویداد معرفی خواهند شد. این شش بازی می‌تواند از فهرست غنی بازی‌های مستقل انتشاریافته قبلی، بازی‌های توسعه‌یافته پیشین کمپانی نظیر No Time to Explain یا بازی‌های کاملا جدید تاینی‌بیلد گیمز باشد. برای این منظور باید تا زمان برگزاری رویداد منتظر بمانیم، اما وب‌سایت دوآل‌شاکرز احتمال می‌دهد که نام این رویداد حاکی از آن است که نهایتا شاهد راهیابی بازی Hello Neighbor به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ خواهیم بود.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده