نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

تروی بیکر و بازیگر بازی Days Gone به جمع بازیگران Death Stranding اضافه شدند

تروی بیکر، بازیگر نقش جوئل در بازی The Last of Us و امیلی رویا اُبرایان به جمع بازیگران بازی Death Stranding اضافه شدند. 

پیش از این در بازی Death Stranding شاهد حضور بازیگران مطرحی چون مدس میکلسن، نورمن ریداس و گیرمو دل تورو بوده‌ایم و حال امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، حضور دو بازیگر دیگر نیز در این بازی تایید شده است که پیش از این سابقه خوبی در زمینه بازی‌های ویدیویی داشته‌اند. یکی از این بازیگران تروی بیکر است که طرفداران بازی‌های ویدیویی قطعا با او به دلیل ایفای نقش جوئل در بازی The Last of Us آشنا هستند. البته کارنامه بیکر بسیار پربار است و جوئل فقط یکی از نقش‌هایی است که وی ایفا کرده است. 

اما شخص بعدی، یک بازیگر ایرانی‌الاصل به نام امیلی رویا اُبرایان است که در مقایسه با فردی مثل بیکر سابقه حضور بسیار کم‌تری در بازی‌های ویدیویی دارد، اما این اواخر نقش یکی از کاراکتر‌های بازی موردانتظار Days Gone را ایفا کرده است. این خبر را ابرایان با انتشار تصویری از خود در کنار نورمن ریداس و تروی بیکر منتشر کرد. در ادامه می‌توانید این تصویر و متن منتشر‌شده توسط ابرایان را مشاهده کنید:

Death Stranding

به اینکه همراه با این دو چهره مشهور در بازی جدید هیدیو کوجیما حضور دارم افتخار می‌کنم. واقعا خوش‌شانسم!

البته جالب اینجا است که این تصویر و متن در حال حاضر از اینستاگرام ابرایان پاک شده‌اند و احتمالا وی خبری را فاش کرده که قرار نبود به این زودی‌ها اعلام شود. به هر حال حضور شخصی مثل بیکر که وی را با صداپیشگی کاراکتر‌هایی چون جوئل، سم دریک، تالیون و بتمن در سری بازی Batman استودیو تل‌تیل گیمز می‌شناسیم، اتفاق مهمی برای ساخته کوجیما است و باید منتظر ماند و دید که بیکر و ابرایان نقش چه کاراکتر‌هایی را در دث استرندینگ ایفا خواهند کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده