نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر دیگری در سریال Sabrina تایید شد

شبکه نتفلیکس (Netflix) از حضور بازیگر دیگری در سریال «سابرینا، جادوگر نوجوان» (Sabrina the Teenage Witch) خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال Sabrina the Teenage Witch تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جاز سینکلر، بازیگر سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون‌آشام)، به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است نقش مقابل شخصیت اصلی این سریال را بر عهده داشته باشد. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، سینکلر قرار است نقش روزالیند واکر را در سریال Sabrina the Teenage Witch بازی کند که او دختری از شهر گریندیل (Greendale) است و او بهترین دوست سابرینا اسپلمن در بکستر های خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که کرنان شیپکا قرار است نقش سابرینا اسپلمن را در این سریال بازی کند.

سریال Sabrina the Teenage Witch که احتمالا در زمان انتشار نام متفاوتی را خواهد داشت، قرار است براساس کتاب‌های کامیک گرافیکی ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) تولید و از شبکه نت فلیکس (Netflix) منتشر شود. انتظار می‌رود که سریال Sabrina the Teenage Witch به منشا شخصیت سابرینا بپردازد و تمرکز آن روی دوره تیره و تاریک نوجوانی این شخصیت باشد. این سریال قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. 

طبق اطلاعات منتشر شده، سابرینا در سریال Sabrina the Teenage Witch در حال شروع یادگیری قدرت‌های خود است و همزمان می‌خواهد زندگی عادی خود در دبیرستان بکستر را نیز ادامه دهد و به دنبال تعادل بین این دو زندگی است. سریال Sabrina قرار است در دو فصل ۱۰ قسمته تولید و از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. فیلمبرداری و تولید هر دو فصل قرار است پشت سرهم انجام شود و احتمالا با فاصله زمانی کوتاه نیز منتشر خواهند شد. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale (ریوردیل) و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina the Teenage Witch را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. با این حال، هنوز مشخص نیست که این سریال قرار است بخشی از دنیای سریال Riverdale باشد یا اینکه قرار است دنیای مستقلی را داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده