// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

جزئيات مسابقات Capcom Pro Tour 2018 منتشر شد

کمپانی کپکام از جزئيات دو رویداد اول Capcom Pro Tour 2018 در رشته Street Fighter V: Arcade Edition رونمایی کرد.

انتظار طرفداران سری بازی‌های Street Fighter و ورزش‌های الکترونیک به‌زودی به پایان می‌رسد. در جدیدترین اخبار مسابقات، کمپانی کپکام اعلام کرد که بازی‌های Capcom Pro Tour 2018 یا CPT 2018 در سال جاری با فصل سوم و نسخه Arcade Edition بازی Street Fighter V برگزار می‌شود.

سازندگان در پستی که در سایت کپکام‌ پروتور منتشر کردند، از شروع برنامه‌ریزی مقدماتی رویداد CPT 2018 خبر دادند و اعلام کردند که پیش از آغاز شدن رویداد در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن‌ماه) از جزئیات کامل آن رونمایی خواهند کرد. در برنامه‌ریزی مقدماتی مسئولین، دو رویداد اول کپکام تور را با نام‌های Final Round و NorCal Regionals معرفی کردند.

capcom tour

مسابقات Final Round 2018 به‌عنوان اولین رویداد رسمی کپکام پرو تور از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مارس (۲۵ الی ۲۷ اسفند) در شهر آتلانتا واقع در ایالت جورجیا در نمایشگاه Gorgia International Convention Center برگزار می‌شود. اطلاعات رویداد و ثبت‌نام Final Round 2018 را می‌توانید در وب‌سایت رسمی آن مشاهده کنید.

در آن سو دومین رویداد کپکام پرو تور یعنی NorCal Regionals (NCR) 2018 برای برگزاری در تاریخ ۳۰ مارس الی ۱ آوریل (۱۰ الی ۱۲ فروردین‌ماه) در شهر ساکرامنتو واقع در ایالت کالیفرنیا برنامه‌ریزی شده است. برای اطلاع از جزئیات این رویداد می‌توانید به وب‌سایت رسمی NCR مراجعه کنید.

در سال‌های اخیر شاهد رقابت‌های سنگینی بین بازیکنان‌ Street Fighter در هر دو مسابقات کپکام تور یعنی Final Round و NCR بودیم که در سال جاری با فصل سوم و نسخه Street Fighter V: Arcade Edition شاهد رویداد نفس‌گیری خواهیم بود.

زومجی پیش از آغاز رویداد‌های Capcom Pro Tour 18 زمان دقیق برگزاری آنها را اطلاع‌رسانی خواهد کرد و پس از خاتمه مسابقات جزئیات آن را نیز پوشش خواهد داد.


منبع capcomprotour
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده